Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
schoentje schreef:Zoals ik in het andere topic al zei, we kennen de hele situatie niet om er over te kunnen oordelen.
Het lijkt alsof er een behoorlijk conflikt is tussen de twee partijen.
Een eigenaar heeft paarden in de top lopen voor zijn plezier en meestal niet voor het geld, omdat het alleen geld kost. Als een eigenaar z'n ruiter dan niet (meer) leuk vind, is het logisch dat hij zijn paard elders onderbrengt.
Slim is het niet echt met oog op de OS, maar juist daarom lijkt het conflict deste groter...
Tendance schreef:Vind het altijd zo leuk, dat er zo veel mensen een mening hebben, terwijl ze de oorzaak helemaal niet weten.
Misschien heeft de ruiter wel iets heel ernstigs gedaan of een kwalijk iets begaan. Denken we er dan nog zo over?
.
Tendance schreef:Ik kies ook juist geen partij, omdat ik de info niet heb.
Hou er niet van om partij te kiezen tot ik de info weet.
Maar denk ook niet, dat jij de exacte reden weet, want iemand die zo naar over je spreekt, daar vertel je dit soort info vast niet aan!
Waikikipedia schreef:Dus als liefhebber van de springsport ben ik (gek genoeg misschien) blij!
besita schreef:Waikikipedia schreef:Dus als liefhebber van de springsport ben ik (gek genoeg misschien) blij!
dan ben je toch maar een slechte liefhebber want als iedereen zo denkt dan krijgen jonge talentvolle ruiters nooit goede paarden en kansen om zich te bewijzen en moeten eigenaren dus alleen maar de jonge garde gebruiken om de paarden klaar te maken en hupsa doorschuiven naar de top 10 ruiter
Tendance schreef:Misschien is de eigenaar wel zo sociaal om de "goede" reden niet naar buiten te brengen, omdat hij er niemand mee wil schaden...
Dan blijft hij altijd de slechterik, terwijl hij juist eigenlijk niet de slechterik is......
Doe mij maar eerst de achtergrond info.
,
Paddenpad schreef:Het zal vast te maken hebben met het verkrijgen van heel veel centjes of een goede zaken deal en niet omdat de ruiter de hoeven niet goed uitgekrabt zou hebben!,
Het kan best eens zo zijn dat na de overwinning de eigenaar een sms berichtje heeft gehad of gebeld is met een goed voorstel,gebeurt wel vaker!
Triest hoor dat de zoveelste goede combinatie daardoor weer de deksel op de neus geduwd krijgt.
Paddenpad schreef:Ja we gaan het weer zien vanaf een afstandje!Het kan er bij mij niet in dat iets niet uitgepraat kan worden met de eigenaar,ruiter en bond om tot een oplossing te komen wanneer er iets speelt en jezelf aangeeft er een nachtje over wilt slapen,maar vervolgens daar toch weer vanaf ziet,de rede die ik dan bedenk is nog een telefoontje/smsje met een hoger bod waar je dus niet over na hoeft te denken!
Geld doet rare dingen met mensen hoor!!
Tendance schreef:En al zou het geld zijn, wat best een grote kans is. Waarom zou je daar NEE op moeten zeggen.
Geld maakt niet gelukkig, maar kan wel een beetje helpen.
Ik bedoel het is niet voor niets zo, dat er weer miljoenen mensen mee willen doen met de Staatsloterij......