Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dees schreef:De werkelijke prijzen waren dermate hoog dat ik geen interesse meer heb/had.
Reken op 200 euro per plaats voor een dressuurwedstrijd... en dat is nog zonder enig arrangement...
Je moet daar ook nog ergens kunnen slapen en je zult ook vast wel wat te eten willen.
Schreeuwend duur. Denk dat je voor een weekendje London met bezoek aan Olympics gauw een jong paard kwijt bent in euro's...
Janine1990 schreef:Bullshit, de kür ja, daar was eerste rang 200 euro.
De GP is 26 in cat. D de kür was 85 in cat. D als ik me niet vergis...
Ik zit op de Oranjecamping, ga naar twee wedstrijden en ben inclusief heen en terugreis nog geen 470 euro kwijt..... Zo schreeuwend duur is het nu ook weer niet...
Solvej schreef:Janine1990 schreef:Bullshit, de kür ja, daar was eerste rang 200 euro.
De GP is 26 in cat. D de kür was 85 in cat. D als ik me niet vergis...
Ik zit op de Oranjecamping, ga naar twee wedstrijden en ben inclusief heen en terugreis nog geen 470 euro kwijt..... Zo schreeuwend duur is het nu ook weer niet...
En kun je ook nog wat zien dan
Als koppel wordt het trouwens wel heel erg duur en vanuit het zuid-oosten hier ben je met reis toch al gauw 1000,- per koppel kwijt en dan heb je nog geen eten en drinken dus reken maar op 1500,- in totaal als je als koppel gaat. En trouwens, incl alles €750,- p.p voor één kür op muziek vind ik toch echt belachelijk duur![]()
De eventing valt idd reuze mee maar goed, daar is natuurlijk ook veel minder animo voor dan voor de dressuur.