Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lotte_ schreef:Adelinde 85% in de kur
Wuis schreef:Leuk!
Heb het verder niet gezien ofzo, maar dat Elvis 3e is kan ik me dan weer niks bij voorstellen. Vind hem gruwelijk om naar te kijken. Ik vraag me af waar haar 'nieuwe Totilas' Girasol blijft.
Thomas schreef:Haha mariette Whitages is weer zuinig tegenover de Nederlanders, vreemde jury

vond de twee kurs (van Kittel en Adelinde dus) heel gelijklopend eigenlijk! Parcival loopt meer gedragen en Scandic er soms te eng achter, maar dat hoefde geen 5% verschil te maken volgens mij. Stral schreef:Thomas schreef:Haha mariette Whitages is weer zuinig tegenover de Nederlanders, vreemde jury
Zuinig? Hoezo?
Ik ben gaan kijken vandaag, hele goede proef van Adelinde, maar net zoals hier over gisteren gezegd werd: het verschil met de tweede hoefde niet zo groot te zijn volgens mij
En anders mag iemand mij zeggen waar die 5% hem precies zatenvond de twee kurs (van Kittel en Adelinde dus) heel gelijklopend eigenlijk! Parcival loopt meer gedragen en Scandic er soms te eng achter, maar dat hoefde geen 5% verschil te maken volgens mij.
Rest was correct gepunt en geplaatst volgens mij!
Jammer van Johnson!