sterkte en gecondoleerd voor alle nabestaande.. Hoorde het vanmorgen tijdens een stagebezoek.. Sluit me aan bij alles wat al eerder gezegd is.. Een groot verlies voor de eventing sport
Lucky48
Geplaatst: 23-12-11 00:49
Pleun was een aimabele man. Hoewel wij elkaar de laatste jaren niet zo vaak meer tegenkwamen, wist hij me toch altijd weer te herkennen. Hij had altijd een vriendelijk woord voor iedereen. Veel sterkte voor de familie!
evenem_foto
Geplaatst: 23-12-11 01:17
Ik sluit mij ook aan bij de eerdere berichten. Wanneer ik Pleun tegenkwam op een wedstrijd, had hij altijd tijd voor een praatje. Pleun was Eventing in mijn ogen. Mijn medeleven gaat uit naar de familie en nabestaanden.
Arie de Vroet
Suelza
Geplaatst: 23-12-11 09:46
Ook namens mij en mijn partner sterkte en gecondoleerd voor familie, vrienden en ieder ander die Pleun gekend heeft.
Ook ik kende Pleun al jaren. Als 12 jarig meisje nog op mijn veel te stoute pony en later met mijn maatje Sundance, waar ook Pleun mij meerdere malen een hart onder de riem gestoken heeft. Eerst een persoonlijk bericht en kaart toen hij hoorde ik door zwaar lichamelijk letsel bijna een jaar uit de running ben geweest en dus ook voortijdig mijn training moest staken, later een hart onder de riem toen hij hoorde dat mijn maatje zijn been had gebroken en was ingeslapen.
Afgelopen jaar sprak ik Pleun toen hij mij vertelde dat het zijn tijd wel was geweest en hij het stokje uit handen zou gaan geven. Toen dacht ik nog: "It will never be the same". En ik denk dat iedereen dat wel kan beamen.
Een tweede Pleun komt er nooit weer... En dat is maar goed ook, want hij was uniek in zijn soort.
Lieve Pleun, rust zacht... Wat was jij een geliefd persoon en wat heb jij een waardig bestaan gehad met zoveel mensen om je heen die van jou hebben gehouden.
Wat schrik ik hiervan. Ook van mijn kant heel veel sterkte voor allen die dicht bij Pleun staan. Veel herinneringen, de verenigingslessen die bij hem thuis plaatsvonden, de SGW-regiotrainingen die ik twee seizoenen met mijn eerste paard heb gevolgd. Een groot gemis, zo'n aardige, enthousiaste paardenman....... Diep respect!
Wat zonde dat we het nu zonder hem moeten doen, hij was echt het gezicht van de sgw en een mooi mens . Voor zo'n man kun je alleen maar heel veel respect hebben.
ik sluit me aan bij alles wat hierboven al is gezegd. Een bijzonder en aimabel persoon is heengegaan. Hij zal gemist worden. Sterkte aan de nabestaanden.
sterkte voor de nabestaanden; pleun was een paardensportman in hart en nieren en een mensenkennismens! hij is er zo een die gemist zal blijven...
kalfados1
Geplaatst: 23-12-11 22:40
Een jeugdherinnering, Pleun. Bij hem thuis samen met Elly, Carla en Frank tussen de bollen. Gezelligheid, gastvrijheid. Paarden en nog eens paarden. Koningin Emma, de hete aardappel, wat een heerlijke man. Nooit een lelijk woord, altijd behulpzaam en zijn lieve lach. Petje op en altijd enthousiast. Dag lieve Pleun. Elly, Carla en Frank en de kleinkinderen heel veel sterkte. Pleun was een topper en ik zal hem nooit vergeten.
legata
Geplaatst: 24-12-11 14:09
Pleun was een vriendelijke betrokken man. Altijd behulpzaam en altijd enthousiast. We zullen hem missen.
Ontzettend veel sterkte gewenst aan de nabestaanden, ik heb hem een aantal keer gezien/gesproken en kwam over als een eerlijk en rustig man met liefde voor de sport. Zo heerlijk hoe hij erover kon praten.
rkvdh
Geplaatst: 25-12-11 22:11
Vriend, rust zacht we zullen je missen.
WolinLotte
Geplaatst: 27-12-11 16:19
Ach, die Pleun! Wat een lieve lieve man was dat met een grote voorliefde voor de SGW.. Heel veel sterkte toegewenst voor zijn nabestaanden, zeker met deze dagen..
WolinLotte
Geplaatst: 27-12-11 17:40
Hartje schreef:
Gecondoleerd voor de famillie. Wat een verlies... Ik vond het altijd zo'n aardige en oprechte man. HIj wist iedereen bij naam en stond voor iedereen klaar. Een echte gentleman !
Je slaat de spijker op de kop..
DeKanjer
Geplaatst: 30-12-11 17:32
Groot verlies voor crossend Nederland en zeker voor zij uit het westen waar hij de trainingen organiseerde.