CuteApplePie schreef:Raar verhaal, ook vooral dat er getuigen zijn die iets vreemds hebben gezien, dat ze dan niet de politie gebeld hebben?
Volgens mij is de politie juist op zoek naar mensen die iets vreemds hebben gezien.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
shaviera schreef:ziek ziek ziek!!!!
bij mij is laatst op wedstrijd me jasje uit de auto gestolen maar wens ze er veel plezier mee!
maar dit is van de zotten joost mag weten wat er met de paarden gebeurd is in die tussen tijd!
of ben ik de enigste die het vreemd vind dat er geen eigenaar geweest is tussen half 6 en kwart voor 10 vanmorgen?
xTammyy schreef:shaviera schreef:ziek ziek ziek!!!!
bij mij is laatst op wedstrijd me jasje uit de auto gestolen maar wens ze er veel plezier mee!
maar dit is van de zotten joost mag weten wat er met de paarden gebeurd is in die tussen tijd!
of ben ik de enigste die het vreemd vind dat er geen eigenaar geweest is tussen half 6 en kwart voor 10 vanmorgen?
Ik vind het ook nogal lang om je paarden zo te laten staan..
Maar wat een bizar iets zeg!
Mijny schreef:Op de oude stal van iemand die ik ken, was ook ooit eens ingebroken. Ze hadden bijna alles meegenomen, zelfs halsters en touwen! Toen ze alles weer opnieuw hadden gekocht werd er weer ingebroken. Toen hebben ze alle nieuwe dingen meegenomen :S.