Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar WAT een fantastisch goed statement maakt ze! Hulde
. 
) Is inderdaad een heerlijke cap
Rhodos schreef:Gave cap!!! (en toch vind ik een hoedje mooier)
)
maar goed je maakt wel een echt statement ermee. vur schreef:Er was er nog 1 met cap. Een deense of zo. Het valt wel op dat het paard van Isabell niet zo braaf is. Misschien een extra reden geweest voor haar om nu wel een cap te dragen? Hoe dan ook. Ik blijf het vreemd vinden dat ze daar nu ineens mee komen. Er zijn toch genoeg onbekende mensen geweest die een ernstig ongeluk kregen door van het paard te vallen en nu het een bekende is overkomen (al enige tijd geleden) komen ze ermee. Trouwens, het gebeurde met een jong paar thuis en niet met een GP-paard in een wedstrijdring.
Samenvatting: ik vind het niet mooi en onnodig in de ring op GP-niveau. We zullen zien waar het toe leidt.

vur schreef:Er was er nog 1 met cap. Een deense of zo. Het valt wel op dat het paard van Isabell niet zo braaf is. Misschien een extra reden geweest voor haar om nu wel een cap te dragen? Hoe dan ook. Ik blijf het vreemd vinden dat ze daar nu ineens mee komen. Er zijn toch genoeg onbekende mensen geweest die een ernstig ongeluk kregen door van het paard te vallen en nu het een bekende is overkomen (al enige tijd geleden) komen ze ermee. Trouwens, het gebeurde met een jong paar thuis en niet met een GP-paard in een wedstrijdring.
Samenvatting: ik vind het niet mooi en onnodig in de ring op GP-niveau. We zullen zien waar het toe leidt.