Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quinette schreef:Vind dat anky t goed doet in t intervieuw.
Wat n kinderachtige ventjes daar aan die tafel.. t intreseerd ze werkelijk geen hol.
sarabande schreef:Quinette schreef:Vind dat anky t goed doet in t intervieuw.
Wat n kinderachtige ventjes daar aan die tafel.. t intreseerd ze werkelijk geen hol.
Geen verkeerd woord over alles dat Anky al gehaald heeft en daar verdient ze ook alle credits voor.
Maar je kan een volwassen moeder die zegt niets te weten van 1e en 2e kamer moeilijk serieus nemen, en dat heeft niets met linkse of rechtse luitjes te maken, dat is gewoon algemene opvoeding
Ze had beter kunnen zeggen ik heb niets met politiek
Verder vind ik iedere uitlating over Upido die we al maanden horen, totaal ongeloofwaardig zolang ze met dit GP geklasseerde paard niet in het openbaar verschijnt. Dan is Mathias Rath nog dapperder.

En als het je nu gewoon geen ruk kan schelen en je er niets van weet, dan zeg je dat toch gewoon?
Liever zo dan gaan lullen zonder te weten waar je het over hebt. sarabande schreef:Even lezen dat zeg ik, laat ze dan zeggen ik heb niets met politiek, ipv niet weten wat 1e en 2e kamer is, dat hoort tot de grondbeginselen van je algemene kennis, dat heb je ooit op school geleerd.
Ik weet nog net dat het met politiek te maken heeft en daar houdt het op.
en zo zijn er nog een hoop met me vrees ik.
Net als jij en ik.... Als alleen mensen met political knowledge serieus genomen kunnen worden, zal de wereld wel heel erg klein worden. Janine1990 schreef:Inderdaad gehad op de havo, onthouden voor de toets en daarna snel weer vergeten (terwijl ik het eigenlijk wel zou moeten weten vanwege mijn opleiding). Achjaaa, Anky is ook maar een mensNet als jij en ik.... Als alleen mensen met political knowledge serieus genomen kunnen worden, zal de wereld wel heel erg klein worden.
), ze had zich minstens even in de andere gasten en de reden waarom ze waren uitgenodigd kunnen verdiepen.Sammyoo schreef:Ik heb me ook over die uitspraak verbaasd. Behalve dat het basiskennis staatsinrichting is (je moest eens weten wat buitenlanders bij een inburgeringscursus wordt geleerd), ze had zich minstens even in de andere gasten en de reden waarom ze waren uitgenodigd kunnen verdiepen.
Er staat me overigens vaag bij dat Edward Gal vorig jaar eenzelfde soort fout bij Pauw en Witteman maakte.
Sammyoo schreef:Ik denk dat politiek erg belangrijk is voor een ondernemer.....
Daarbij staat het toch wel een beetje dommig om zo'n opmerking te maken in een dergelijk programma waar heel veel mensen naar kijken. Verder vind ik Anky juist altijd heel handig met de media, dus dan valt dit wel een beetje tegen.
Jolien87 schreef:Achja, ik kan me niemand herinneren die niet heeft gezegd "is paardrijden een sport dan?" als ik zeg dat ik aan paardrijden doe. Waarop ik dan altijd zeg: "Paardrijden is een sport, paardzitten doe je in Ponypark slagharen".
Een oud instructeur van mij zei ooit "de eerste die beweert dat paardrijden geen sport is, ga ik een uur lang gratis privéles geven".