Anky: "Liever met Upido dan met Salinero naar Spelen"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Anky: "Liever met Upido dan met Salinero naar Spelen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 23:50

Achja, ik kan me niemand herinneren die niet heeft gezegd "is paardrijden een sport dan?" als ik zeg dat ik aan paardrijden doe. Waarop ik dan altijd zeg: "Paardrijden is een sport, paardzitten doe je in Ponypark slagharen".
Een oud instructeur van mij zei ooit "de eerste die beweert dat paardrijden geen sport is, ga ik een uur lang gratis privéles geven".

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 15:23

Quinette schreef:
Vind dat anky t goed doet in t intervieuw.
Wat n kinderachtige ventjes daar aan die tafel.. t intreseerd ze werkelijk geen hol.

Geen verkeerd woord over alles dat Anky al gehaald heeft en daar verdient ze ook alle credits voor.

Maar je kan een volwassen moeder die zegt niets te weten van 1e en 2e kamer moeilijk serieus nemen, en dat heeft niets met linkse of rechtse luitjes te maken, dat is gewoon algemene opvoeding

Ze had beter kunnen zeggen ik heb niets met politiek

Verder vind ik iedere uitlating over Upido die we al maanden horen, totaal ongeloofwaardig zolang ze met dit GP geklasseerde paard niet in het openbaar verschijnt. Dan is Mathias Rath nog dapperder.

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:11

sarabande schreef:
Quinette schreef:
Vind dat anky t goed doet in t intervieuw.
Wat n kinderachtige ventjes daar aan die tafel.. t intreseerd ze werkelijk geen hol.

Geen verkeerd woord over alles dat Anky al gehaald heeft en daar verdient ze ook alle credits voor.

Maar je kan een volwassen moeder die zegt niets te weten van 1e en 2e kamer moeilijk serieus nemen, en dat heeft niets met linkse of rechtse luitjes te maken, dat is gewoon algemene opvoeding

Ze had beter kunnen zeggen ik heb niets met politiek

Verder vind ik iedere uitlating over Upido die we al maanden horen, totaal ongeloofwaardig zolang ze met dit GP geklasseerde paard niet in het openbaar verschijnt. Dan is Mathias Rath nog dapperder.

Het stukje van de kamer dat heb ik niet gezien dus daa rheb ik niks over te zeggen..

Over Upido ben ik het totaal niet met je eens. Juist op Anky staat heel veel druk, we weten allemaal dat zij een perfectionist is en dat de hele wereld graag naar haar (fouten?) kijkt.. Ik geef Anky groot gelijk dat ze wacht met het verschijnen in de ring tot Upido loopt zoals zij wilt, en dan kan zij ook een fijne proef lopen.
Daarnaast heeft Anky aangegeven in de uitzending dat Upido ook een lichte blessure heeft gehad waar ze dus ook even mee heeft moeten kampen..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:31

En op MAR staat geen druk wil je zeggen? _O-
Maar goed, ze vindt wat ze vindt, ieder zijn/haar mening natuurlijk. In mijn mening bepaalt anky lekker zelf wanneer ze naar buiten komt met et peerd en als zij zegt dat ze een klik heeft met et dier, dan zal het zo wel zijn. Anders was ie al lang en breed weg denk ik.

Maareuh als moeder moet je maar weten hoe het zit met de politiek? :') En als het je nu gewoon geen ruk kan schelen en je er niets van weet, dan zeg je dat toch gewoon? :') Liever zo dan gaan lullen zonder te weten waar je het over hebt.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:47

Even lezen dat zeg ik, laat ze dan zeggen ik heb niets met politiek, ipv niet weten wat 1e en 2e kamer is, dat hoort tot de grondbeginselen van je algemene kennis, dat heb je ooit op school geleerd.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:57

sarabande schreef:
Even lezen dat zeg ik, laat ze dan zeggen ik heb niets met politiek, ipv niet weten wat 1e en 2e kamer is, dat hoort tot de grondbeginselen van je algemene kennis, dat heb je ooit op school geleerd.

Eh ja vast maar niet onthouden want het boeit me simpelweg niks. ;) Ik weet nog net dat het met politiek te maken heeft en daar houdt het op. ;) en zo zijn er nog een hoop met me vrees ik. :D

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 13:06

Ayasha schreef:
Eh ja vast maar niet onthouden want het boeit me simpelweg niks. ;) Ik weet nog net dat het met politiek te maken heeft en daar houdt het op. ;) en zo zijn er nog een hoop met me vrees ik. :D

Ik dacht dat het over Anky ging :?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 13:08

Inderdaad gehad op de havo, onthouden voor de toets en daarna snel weer vergeten (terwijl ik het eigenlijk wel zou moeten weten vanwege mijn opleiding). Achjaaa, Anky is ook maar een mens ;) Net als jij en ik.... Als alleen mensen met political knowledge serieus genomen kunnen worden, zal de wereld wel heel erg klein worden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 13:10

Janine1990 schreef:
Inderdaad gehad op de havo, onthouden voor de toets en daarna snel weer vergeten (terwijl ik het eigenlijk wel zou moeten weten vanwege mijn opleiding). Achjaaa, Anky is ook maar een mens ;) Net als jij en ik.... Als alleen mensen met political knowledge serieus genomen kunnen worden, zal de wereld wel heel erg klein worden.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Think_twice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 13:10

in welk stukje komt de opmerking over de politiek?

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:51

Ik heb me ook over die uitspraak verbaasd. Behalve dat het basiskennis staatsinrichting is (je moest eens weten wat buitenlanders bij een inburgeringscursus wordt geleerd :? ), ze had zich minstens even in de andere gasten en de reden waarom ze waren uitgenodigd kunnen verdiepen.
Er staat me overigens vaag bij dat Edward Gal vorig jaar eenzelfde soort fout bij Pauw en Witteman maakte.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 22:05

Sammyoo schreef:
Ik heb me ook over die uitspraak verbaasd. Behalve dat het basiskennis staatsinrichting is (je moest eens weten wat buitenlanders bij een inburgeringscursus wordt geleerd :? ), ze had zich minstens even in de andere gasten en de reden waarom ze waren uitgenodigd kunnen verdiepen.
Er staat me overigens vaag bij dat Edward Gal vorig jaar eenzelfde soort fout bij Pauw en Witteman maakte.

Je bent geen ruiter als je...................???

Mensen vergeten schijnbaar dat deze mensen zelf bedrijven runnen, iets dat bij hen een stuk meer prioriteit heeft dan de politiek, hoe interessant en belangrijk ook voor velen.
Anky is wat mij betreft een toonbeeld voor interesse in anderen, en dan met name sporten. Haar interesses zijn volgens mij al een stuk breder dan die van de gemiddelde bokker, mijzelf incluis.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 22:43

Ik denk dat politiek erg belangrijk is voor een ondernemer.....
Daarbij staat het toch wel een beetje dommig om zo'n opmerking te maken in een dergelijk programma waar heel veel mensen naar kijken. Verder vind ik Anky juist altijd heel handig met de media, dus dan valt dit wel een beetje tegen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 22:47

Sammyoo schreef:
Ik denk dat politiek erg belangrijk is voor een ondernemer.....
Daarbij staat het toch wel een beetje dommig om zo'n opmerking te maken in een dergelijk programma waar heel veel mensen naar kijken. Verder vind ik Anky juist altijd heel handig met de media, dus dan valt dit wel een beetje tegen.

Wat is dan belangrijk? Ik als totale noob hoor...
Dat je weet wat voor soort kabinet je hebt? Of hoe de politiek in elkaar steekt?
Hiervoor hebben ondernemingen heel veel aan adviesbureaus.

Je kan het dom noemen, maar over elke BN'er is wel iets te noemen wat niet bepaald slim lijkt of overkomt.
Nogmaals, óók Anky is maar een mens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 23:07

Jolien87 schreef:
Achja, ik kan me niemand herinneren die niet heeft gezegd "is paardrijden een sport dan?" als ik zeg dat ik aan paardrijden doe. Waarop ik dan altijd zeg: "Paardrijden is een sport, paardzitten doe je in Ponypark slagharen".
Een oud instructeur van mij zei ooit "de eerste die beweert dat paardrijden geen sport is, ga ik een uur lang gratis privéles geven".

Is het een goede instructeur?

Ik durf dat best beweren :D

Ontopic: hoop dat het lukt met Upido!