Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GamblersCup schreef:Gypsy, van die term geb ik nooit gehoord? Wat houdt dat in?
Lusitano schreef:Met een taser van het paard af gehaald.... men, het is inderdaad een verschrikkelijke misdaad... het recht moet zegevieren!
Het is toch gewoon een grappige ludieke actie, dat de middenstand er niet van gecharmeerd is snap ik, maar taseren vind ik wel buitenproportioneel...
LBLGypsyCobs schreef:En toen bedacht ik me dat ze wel heel erg aandacht te kort moeten komen, anders begin je toch niet aan zo'n actie.
Blijkbaar moeten de andere mensen het maar normaal vinden dat die lui overlast veroorzaken en risico's nemen.
LBLGypsyCobs schreef:Het eerste wat me te binnen schiet is: wie denken die lui wel niet wie ze zijn?
En toen bedacht ik me dat ze wel heel erg aandacht te kort moeten komen, anders begin je toch niet aan zo'n actie.
Blijkbaar moeten de andere mensen het maar normaal vinden dat die lui overlast veroorzaken en risico's nemen.
Ik vind het een totaal onnodige en een beetje een zielige actie.
Lusitano schreef:Met een taser van het paard af gehaald.... men, het is inderdaad een verschrikkelijke misdaad... het recht moet zegevieren!
Het is toch gewoon een grappige ludieke actie, dat de middenstand er niet van gecharmeerd is snap ik, maar taseren vind ik wel buitenproportioneel...
LBLGypsyCobs schreef:@pipo: op het filmpje hoor je iemand vragen wie de mest opruimt, ik vind dat dus onnodig overlast veroorzaken.
Dat bejaarden stiekem een hondje meenemen of mensen hun huisdier als kind zien, is iets waar ik dan weer totaal geen moeite mee heb, misschien is het wel het enige wat die mensen hebben.