Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Hij leek wel 9 maanden drachtig idd
.
. Maarja, die hadden geen foutloze kür.
.
.
knollentuin schreef:ja maar jij zegt dat een paard van 19 niet meer door zn nek zou kunnen lopen, ik ben het daar niet mee eens . al loopt ie op de maan kan ie nog nageven en losgelaten zjn
aslo schreef:Heb genoten gisteravond. Vond dat laura terecht gewonnen had, geen enkel foutje, Mistral was zo zuiver, tactmatig zeer sterk. Haar handgebruik vond ik juist erg meevallen, heb veel erger gezien. Mistral kan zich soms zo sterk maken dat ze echt alles uit de kast moet halen om hem aan elkaar te houden. Valegro is gewoon om te kwijlen, die komen er wel, paard is nog jong en wrs daardoor zo nu en dan toch een klein foutje erin. Carl vond ik duidelijk de '' minste'' van de 3. Dwz dat ik vind dat hij het paard zo nu en dan wat meer gesloten zou moeten houden, zoals bij de pirouettes bijv. Die waren wat vlak m.i.
Waar ik van geschrokken ben is de laatste combi, Nadine Capelman met Elvis. Vond het eerlijk gezegd niet om aan te zien.
mistid schreef:Verder heb ik veel dikke paarden gezien... te dik.
.. Het paard van Charlotte vond ik helemaal een bonk, wellicht ook bouw, maar er hing ook wat daaronder waar ik.. en wellicht ook het paard
... moeite mee had. Het paard van Davison was de enige die slank was, alleen mag hij wel eens 20 kg gaan afvallen..

Scum schreef:Ik vond de proef van Laura ook de terechte winnaar. Dat paard liep zo mooi vloeiend en los door zijn lijf. Carl Hester vond ik ook heel goed. Die uitgestrekte draf.....![]()
Nadine, de laatste begon best leuk, maar na een paar onderdelen helemaal de mist in. En de mond van het paard wagenwijd open...
Dat vind ik dus echt te grappig... De enige van die 3 (Laura, Carl en Charlotte) die het paard dus niet op eigen benen en los door het lijf had, was Laura. Wat zit die toch aan de kop, en dat was de laatste keer ook al zo. Nee, ik heb haar 'vroeger' stukken beter zien rijden. Van Valegro en Uthopia heb ik echt genoten en die hadden van mij, ondanks de foutjes, echt wel 1 en 2 mogen zijn. Dat is zoals dressuur hoort te zijn
Tjuppie schreef:Scum schreef:Ik vond de proef van Laura ook de terechte winnaar. Dat paard liep zo mooi vloeiend en los door zijn lijf. Carl Hester vond ik ook heel goed. Die uitgestrekte draf.....![]()
Nadine, de laatste begon best leuk, maar na een paar onderdelen helemaal de mist in. En de mond van het paard wagenwijd open...Dat vind ik dus echt te grappig... De enige van die 3 (Laura, Carl en Charlotte) die het paard dus niet op eigen benen en los door het lijf had, was Laura. Wat zit die toch aan de kop, en dat was de laatste keer ook al zo. Nee, ik heb haar 'vroeger' stukken beter zien rijden. Van Valegro en Uthopia heb ik echt genoten en die hadden van mij, ondanks de foutjes, echt wel 1 en 2 mogen zijn. Dat is zoals dressuur hoort te zijn
SaskiaKur schreef:Ik vond Laura echt er verschrikkelijk op zitten. Wat een getrek en gehannes zeg....
Als je puur naar het beeld van het paard kijkt is het gewoon geweldig maar ik vind persoonlijk dat dressuur een samenspel is tussen ruiter en paard en dan geniet ik persoonlijk van de ongedwongenheid van Carl