'Niet normaal hoe Eric Lamaze met Verdi sprong'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Getup

Re: 'Niet normaal hoe Eric Lamaze met Verdi sprong'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:33

Wow, dat is toch wel gaaf, als je jouw paard onder Lamaze terug gaat zien.

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 11:34

Jammer dat ie weg gaat, maar leuk voor Eric! Ik dacht dat het eerst ging om Verdi van Maikel van der Vleuten :-)

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 11:39

koenborias schreef:
Jammer dat ie weg gaat, maar leuk voor Eric! Ik dacht dat het eerst ging om Verdi van Maikel van der Vleuten :-)

Da's niet meteen 't type paard voor Eric- gelukkig, want die combi is te mooi :)

_Mvdbrink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 11:44

Sportief opvatten?? Die man heft gewoon lekker zijn zakken gevuld![/quote]

Dat snap ik ook maar toch mooi hoe hij verteld hoe goed hij wel niet sprong bij Lamaze, hij is er toch ook trots op dat zijn paard naar daar is :).[/quote]

Geloof mij, er is heel wat wikken en wegen geweest voordat het paard verkocht was, we hebben al zoveel potentiele klanten gehad, maar ondanks dat heeft de verdi jaren bij ons op stal gestaan. En natuurlijk is het een topdeal, maar ook de toekomst van het paard is van belang. Er is niet voor niets zoveel tijd in de training gestopt, en uiteindelijk kopen we paarden op met het doel ze weer te verkopen, en dan is dit een geweldig plek voor onze Verdi

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 12:06

nnicolex schreef:
Joyce_ schreef:
Haha, zo grappig. Als Totilas onder een goede ruiter vandaan wordt verkocht naar Duitsland, is bokt te klein. Topics vol tranen, acties om Toot hier te houden, complottheorieen, alles.
Wordt er een springpaard onder een goede amazone vandaan verkocht naar Canada, vind iedereen het fantastisch.

Grappig :)

Ik denk dat iedereen het Eric gunt, hij heeft zijn toppaard verloren op een vreselijke manier die niemand zichzelf zou wensen.
Ik vind dat hij het verdient om een goed paard ervoor terug te krijgen! :j

Absoluut hoor, daar ben ik het zeker mee eens. Het is vast een fijn paard en een ruiter die na de dood van zijn vorige paard absoluut een nieuwe topper verdient.

Maar vind het gewoon wel grappig dat bij de Toot-zaak iedereen op zijn achterpoten stond en nu staat ineens iedereen te juichen.

_Mvdbrink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 12:10

Denk dat dat haast niet te vergelijken is,
Dit is toch wel op een hele andere manier gegaan, niet van de een op andere dag.
Stefanie wist al die tijd dat er een keer dit moment zou komen, is gewoon op een nette manier gegaan.
Al blijft het voor Stefanie natuurlijk jammer, (en stiekem ook wel voor de hele stal)!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:14

Tuurlijk, dat is nu eenmaal de springwereld, ik geef ze groot gelijk.
De hele familie + groom (haha) mag met recht trots zijn!
Aan ene kant jammer, maar dat hoort erbij.
Is meteen een goede reclame voor deze stal, al hadden ze dat niet nodig....

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:35

Als je jepaard aan zo'n ruiter kúnt verkopen denk je écht geen 2x na!
Dat is toch geweldig,wie zou dit niet mee willen maken toch?!
En het mooiste van alles is dat de nieuwe ruiter nóg veel beter is dan jij, en jij wordt 1000de malen bedankt voor het fijne opleiden van zo'n paard.

_Mvdbrink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:37

Ben het met beide eens...
Maar daar is wel meer dan 2x over nagedacht hoor, de band met het paard was groot, zeker gezien hoe we met het paard begonnen zijn... Maar uiteindelijk was het verstandig die deal aan te nemen natuurlijk

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 14:02

_Mvdbrink_ schreef:
Maar daar is wel meer dan 2x over nagedacht hoor, de band met het paard was groot, zeker gezien hoe we met het paard begonnen zijn... Maar uiteindelijk was het verstandig die deal aan te nemen natuurlijk

1ding is zeker, ze komen zéker nog een keer bij jullie terug als je nog iets speciaals hebt ;)
We moeten wel eerlijk zijn in deze tijd....goed verkopen kun je maar 1keer. En natuurlijk zal de band hecht zijn (geweest) maar de handel moet blijven leven ;)

_Mvdbrink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 15:35

vivana schreef:
_Mvdbrink_ schreef:

1ding is zeker, ze komen zéker nog een keer bij jullie terug als je nog iets speciaals hebt ;)
We moeten wel eerlijk zijn in deze tijd....goed verkopen kun je maar 1keer. En natuurlijk zal de band hecht zijn (geweest) maar de handel moet blijven leven ;)

Moet zeggen dat we niet veel last hebben van de crisis,, je merkt dat het aantal nieuwe /potentiele klanten wel afneemt, maar we hebben veel vaste contacten, die willen gewoon het paard wel of neit, ongeacht de prijs of crisis. Zo raar dat ik de heartbreaker zaterdag voor het laatst geschoren heb, vast ritueeltje eens in de drie weken :D

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 16:58

Ben het idd met je eens dat als je vaste klanten hebt en goede paarden dan gaan ze toch wel.
Maare eens in de 3wk scheren???? het toileteerwerk,toch niet helemaal wel.... :+

aukv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 17:57

Leuk om al die reactie's te lezen. Weet dat de fokker ook heel trots is dat Verdi daar naar toe gaat!!

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:21

Eric Lamaze zit niet heel ver van mij vandaan, kan ik mooi eens gaan kijken. :)

Wel fijn als je je paard met een goed gevoel verkoopt.

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 11:25

Barbie_Blue schreef:
Eric Lamaze zit niet heel ver van mij vandaan, kan ik mooi eens gaan kijken. :)

Wel fijn als je je paard met een goed gevoel verkoopt.

Lamaze verblijft met zijn paarden meestal in Brussel :)

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 18:12

Maar niet altijd, zodra hier grote wedstrijden zijn verblijft hij hier met enkele paarden :)