Lijkt me niet nodig om dat iedere keer te herhalen, bovendien gaat dit topic daar niet over
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
InekeN schreef:Kerstwens: Carl Hester of Charlotte Dujardin op een gezonde Totilas
DeMolenhoek schreef:Nou, ik hoop eerlijk gezegd hem niet in Edward vorm terug te zien waar daar liep hij alles behalve goed. Hij kon welliswaar zijn voorbenen achter zijn oren leggen, maar wat stelde die achterhand dan voor? Die kwam er 2 meter achter zonder enig ruggebruik. Nee, dan zie ik hem liever niet dan zo...
DeMolenhoek schreef:Nou, ik hoop eerlijk gezegd hem niet in Edward vorm terug te zien waar daar liep hij alles behalve goed. Hij kon welliswaar zijn voorbenen achter zijn oren leggen, maar wat stelde die achterhand dan voor? Die kwam er 2 meter achter zonder enig ruggebruik. Nee, dan zie ik hem liever niet dan zo...

Amytj schreef:DeMolenhoek schreef:Nou, ik hoop eerlijk gezegd hem niet in Edward vorm terug te zien waar daar liep hij alles behalve goed. Hij kon welliswaar zijn voorbenen achter zijn oren leggen, maar wat stelde die achterhand dan voor? Die kwam er 2 meter achter zonder enig ruggebruik. Nee, dan zie ik hem liever niet dan zo...
ik geef dr gelijk hoor! De jury's zien het allemaal verkeerd en die wereldrecords die hij gereden heeft zijn ook niet terecht...
Girl you made my day!
Cayenne schreef:Kunnen we de discussie Edward/Matthias deze keer uit het topic houden?
Lijkt me niet nodig om dat iedere keer te herhalen, bovendien gaat dit topic daar niet over