Totilas definitief niet aan start tijdens CDI Frankfurt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Totilas definitief niet aan start tijdens CDI Frankfurt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-11 11:25

Kunnen we de discussie Edward/Matthias deze keer uit het topic houden?
Lijkt me niet nodig om dat iedere keer te herhalen, bovendien gaat dit topic daar niet over :)

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 11:34

InekeN schreef:
Kerstwens: Carl Hester of Charlotte Dujardin op een gezonde Totilas {:)

Waarom die wel en Rath niet? Bij een beetje chauvinsme kan ik mij nog voorstellen dat mensen Edward Gal weer met Totilas in de ring willen zien. Maar als het niet met hem is, maakt het toch niet uit welke buitenlandse ruiter er op zit?

Ik hoop Totilas snel weer in de wedstrijdring te zien. Hoe deze combinatie het gaat doen.

Appelsapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 13:10

DeMolenhoek schreef:
Nou, ik hoop eerlijk gezegd hem niet in Edward vorm terug te zien waar daar liep hij alles behalve goed. Hij kon welliswaar zijn voorbenen achter zijn oren leggen, maar wat stelde die achterhand dan voor? Die kwam er 2 meter achter zonder enig ruggebruik. Nee, dan zie ik hem liever niet dan zo...

Mijn commentaar op dit : _O-

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 15:31

DeMolenhoek schreef:
Nou, ik hoop eerlijk gezegd hem niet in Edward vorm terug te zien waar daar liep hij alles behalve goed. Hij kon welliswaar zijn voorbenen achter zijn oren leggen, maar wat stelde die achterhand dan voor? Die kwam er 2 meter achter zonder enig ruggebruik. Nee, dan zie ik hem liever niet dan zo...

ik geef dr gelijk hoor! De jury's zien het allemaal verkeerd en die wereldrecords die hij gereden heeft zijn ook niet terecht... :roll:

Girl you made my day! :')

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 17:39

DeMolenhoek schreef:

En al die juryleden hebben er ook echt geen verstand van! Die doen maar wat..

:z

Dominca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 17:46

Jammer. Vraag me alleen af hoe hij aan die blessure komt?

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 17:49

Amytj schreef:
DeMolenhoek schreef:

ik geef dr gelijk hoor! De jury's zien het allemaal verkeerd en die wereldrecords die hij gereden heeft zijn ook niet terecht... :roll:

Girl you made my day! :')

Pff idd!

Nieuw nieuws! Bokker DeMolenhoek zien we volgend jaar op totilas een nieuw record neerzetten!
Sure

Erg jammer van Totilas. Kan die Rath nog steeds niet uitstaan, onsympathiek vind ik hem ogen (dus zeg niet dat ie dat is) ,maar dat neemt niet weg dat het sneu is voor de combinatie :)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 18:27

Toch juist goed dat ze voorzichtig zijn met hem. Eerst volledig laten herstellen en dan pas verder.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 18:40

Moderatoropmerking:
De reacties naar DeMolenhoek zijn nu wel duidelijk voor iedereen. S.v.p. weer op het nieuwsberichtje reageren.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:19

Cayenne schreef:
Kunnen we de discussie Edward/Matthias deze keer uit het topic houden?
Lijkt me niet nodig om dat iedere keer te herhalen, bovendien gaat dit topic daar niet over :)

Volgens mij kan je beter 1 discussie topic openen in HK ofzo den ze hun gang laten gaan en alle verdere topics over Toot en Rath gewoon meteen een slotje _O-

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:23

Jammer voor de combinatie.
Hopelijk knapt Totilas snel op, en zien we ze binnenkort (gezond en wel) weer eens in de ring verschijnen. :)

xSimoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 20:42

Jammer zeg ..

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 22:18

Verstandige keuze en ook wel moedig, want rath weet dat hij op deze manier een hoop kritiek krijgt. Maar het maakt toch niet uit wat de arme man doet, het is toch nooit goed. Overigens vind ik wel dat het 'jaaa maar het is nog een nieuwe combinatie' gel*l nu wel een beetje uitgemolken is. Zo nieuw zijn ze niet meer. Even om te relativeren de topspringers, springen zich na amper 4 weken alweer in de bovenste regionen, onder het mom van 'paard is goed gereden, ik kan goed rijden, beetje bijschaven en gewoon doen; km maken'