texelse schreef:Mits de verkoper hiervan op de hoogte was.......
(Met dan aan Xanax)
Nou hier heb je je antwoord dan:
In 2008 kocht de cliënt van mr. Wensing de hengst 'Starfighter'. Kort na aankomst in Engeland bleek het paard kreupel aan het linker achterbeen en constateerde de Engelse dierenartsen een verborgen peesletsel. De verkoper wilde van niets weten en een lange procedure volgde. Uit Engeland vloog een groot aantal deskundigen en getuigen over en gisteren oordeelde de rechtbank te Haarlem dat de koper geslaagd was in het leveren van het bewijs inhoudende dat het paard voorafgaande aan de koop behept was met een peesletsel. Dit bleek niet alleen uit al het deskundigen- en getuigenbewijs, maar ook uit videomateriaal, gemaakt voor de koop, waarop te zien was dat het paard kreupel was aan het linker achterbeen. De verkoper moet 170.000,00 euro aan de koper betalen en ook nog eens sinds 2008 de stallingskosten die inmiddels een bedrag ad 75.000,00 euro belopen.
Zooo, dan! Die Marijnissen staat er niet best op.
Overigens, zeker bij dit soort zaken zit er echt wel een rechter met verstand van paardenzaken. Ooit zelf ook een proces moeten voeren over een paarden(mis)koop en(heel goed) bijgestaan door Stephan Wensing. En de rechter had duidelijk verstand van paardenzaken en ik ben ervan overtuigd dat dat wel in mijn voordeel is geweest.
P.s. Laat je nooit afschepen met een jurist van de rechtsbijstand. Ik heb ze wel even door de telefoon moeten trekken maar uiteindelijk mocht ik mijn zaak laten behandelen door Wensing. Door de rechtsbijstandverzekering betaald!

.