WK Endurance Young Riders in Abu Dhabi geopend - Upd. video

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vippie

Re: WK Endurance Young Riders in Abu Dhabi geopend - Upd. video

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 10:13

Oeh dat is helemaal zuur. Zoooooveel ruimte en dan nog bovenop een ander knallen, das toch best knap.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 13:30

Marijke Visser met Eomer en Joyce vd Berg met Bas zijn goed gefinisht op resp een 18e en 27e plaats!
Top gedaan dames!

Fenne had helaas de pech dat een ander paard achterop Valesco klapte en daardoor verwond werd. Zij konden niet verder.
Yara de Boer werd helaas in de 5e vetgate afgekeurd omdat de hartslag niet wilde zakken.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 16:15

Vippie schreef:
Gelden gewoon FEI reglementen voor alle deelnemers.

troi schreef:
Niet zozeer gelinkt aan de wedstrijd maar ik vraag me af hoe ze omgaan met de regels van dat land. Ik zie op het filmpje jonge frisse meiden in nauwsluitende kleding, blote armen en vrolijk wapperende haren. Voor dames normaal gesproken streng verboden daar meen ik (nou ja, de frisheid is dan niet verboden geloof ik :D ). Worden er uitzonderingen gemaakt of is er geen publiek bij dit soort evenementen? Ik ben erg nieuwsgierig!

Volgens mij bedoelt Troi meer de islamitische aspecten van het kleden van vrouwen dan de FEI regels. Volgens mij geldt het bedekken van je hoofd/haren en gezicht alleen voor moslima's, behalve als Westerlingen religieuze plaatsen (denk aan een Moskee) bezoeken. Dit gok ik, het fijne weet ik er niet van af.[/quote]

toen wij in Maleisië waren hoefden wij ook niet in hoofddoek e.d. te lopen, je moet je wel enigsinds aanpassen aan het land (vind ik) en voor de rest handhaaf je gewoon FEI regels; rijden met polo (met kraag) en mouwen. zelf heb ik wel altijd mijn haar vast als het een lengte heeft waar dat mogelijk is, omdat ik het zelf irritant vind als het zo los zit.

Marijke en Joyce van harte gefeliciteerd met jullie topprestatie!

Fenne en Yara bijzonder jammer, maar jullie waren er wel! we zijn allemaal trots op jullie 4 _/-\o_

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 20:15

griebels schreef:
indd zonde...
door een ander paard wat achterop klapte is Valesco kreupel begreep ik.

Trainingsfilmpje is trouwens gemaakt met de helm van Joyce, Fenne rijdt ervoor met Marijke...

Nee hoor, ik filmde ;)

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:27

Echt, ik dacht dat ik witte voetjes van Vallie zag, maar dat zal wel zand geweest zijn dan O:)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 10:55

Hebben jullie dit supergave filmverslag al gezien?

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 12:05

Supergaaf filmpje! Plezier straalt er af bij de paarden en ruiters. Top gedaan hoor!

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 15:36

STIKJALOERS!!!!!!!!!