Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Norway_girl schreef:Ik snap heel goed dat ze geen risico`s wil nemen met twee kinderen. Waarom zou ze idd onnodig ongelukken uit gaan lokken. Ik vind het niet meer dan verstandig
koenborias schreef:Nederland (vooral de paardenmensen) hebben overal gezeur op! Wees eens blij! Ik vind het knap hoe zij het oppakt na die blessure, respect. Ook hoe zij het doet met IPS Upido! en kijk niet naar de achtergrond, gefeliciteerd! Ze reed een goed proef. Punt!
horseyfries schreef:Ik vond het ook erg mooi om te zien. Natuurlijk zaten er hakkels in de wissels om de pas, maar het hele beeld is een stuk mooier en rustiger geworden om naar te kijken, expressief maar ontspannen.
Idd een bewijs dat goed trainen een paard lang fit houdt en zelfs presteren op topniveau nog mogelijk is, waarvoor niets dan hulde voor Anky en haar team. Dat ze voor zichzelf en voor haar paard beslist dat een prijsuitreiking niet goed voor hen is past ook in dat plaatje, je hoort als topsporter over alles na te denken.
Wat bepaalde azijndrinkers (en wat daar dan uitkomt...) ervan zeggen dat is gewoon te sneu voor woorden, vooral als je dan het lege profiel ziet. Dat spreekt boekdelen.....