Anky van Grunsven wint in Salzburg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Re: Anky van Grunsven wint in Salzburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 17:03

Tjongejonge, dat western heeft haar niet goed gedaan. Wat rijdt ze nu flut. Heel anders dan ik van haar gewend ben. De algehele harmonie is gewoon ver te zoeken!!

Jammer... En imo geen kandidaat voor londen.

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 17:07

Gelukkig kunnen we weer gaan genieten van een Anky en Salinero in de Topsport *\o/* het is weer leuk om de sport te gaan volgen! +:)+

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 17:13

Naast de fouten zag het er leuk uit, ik vind Salinero echt in een fijne houding lopen om naar te kijken. Ze zat nu ook wat minder achterover. Maar zilveren laarsen... :')

@ Murphy; de jury zit dicht aan de ringrand; Anky bleef netjes binnen de hekjes dus niks 'bij jury op schoot' ;) Wat prijsuitreikingen betreft rid ze die al jaren op een ander (rustig!) paard, nadat Salinero eens aan de kletter ging toen zij zwanger was. Afgaan...tja, het bewijst voor mij dat hoe hoog je ook dressuur rijd, je nog altijd op een paard zit dat een stuk sterker is als jou. En dat zelfs Anky haar grenzen heeft. Vergelijken met de andere ruiters kan ik het niet; heb alleen bovenstaand filmpje gezien

murphy102

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 17:22

Ja, je hebt gelijk: ze is geen 2e, die Oostenrijkse, ik heb me vergist op dát punt.
Voor de rest was het één grote wanvertoning en inderdaad geen O.S.-kandidaat voor Londen, zéker niet met Salinero...
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 04-12-11 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 17:29

Nee, op het moment zijn er ruiters die inderdaad netter rijden, vind ik. Maar ik weet zeker dat Anky niet stil zal zitten, dus ik wacht rustig haar volgend fimpje af

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 17:35

Ik snap heel goed dat ze geen risico`s wil nemen met twee kinderen. Waarom zou ze idd onnodig ongelukken uit gaan lokken. Ik vind het niet meer dan verstandig :j
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 04-12-11 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 17:36

Die laarzen vind ik echt afschuwelijk :oo
Ze lijkt wel een alien. :D :D :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 17:37

Norway_girl schreef:
Ik snap heel goed dat ze geen risico`s wil nemen met twee kinderen. Waarom zou ze idd onnodig ongelukken uit gaan lokken. Ik vind het niet meer dan verstandig :j

Pffff, nou inderdaad!!! Moet toch van de zotte zijn, jezelf op het spel zetten ten behoeve van het plezier van de mensen die je toch alleen maar onderuit willen halen...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 17:39

Moderatoropmerking:
Zojuist een aantal berichten verwijderd die op de man gespeeld waren in plaats van op de bal. Het is natuurlijk toegestaan om het oneens te zijn met een andere gebruiker maar blijf dan wel met respect en met argumenten op de inhoud van een bericht reageren in plaats van op de persoon.

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 17:45

Goed hoor van Anky,er is nog steeds niemand die haar prestatie's geevenaard hebben of er zelfs maar bij in de buurt gekomen zijn,alhoewel Edward en Totilas aardig op weg waren, Nederland mag trots zijn op zo'n amazone!

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 17:46

Fijn dat Anky Salinero weer zo lekker aan de loop heeft! Het is haar gegund. :)

Ik vind het overigens meer dan logisch dat ze een ander paard pakt voor de prijsuitreiking. Waarom zou je risico lopen als het ook anders opgelost kan worden?
Laatst bijgewerkt door Aukelizzy op 04-12-11 17:48, in het totaal 2 keer bewerkt

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 17:47

woohoo *\o/* GO anky :D

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 18:24

Deze amazone heeft twee jaar eruit gelegen met dit paard en het zal niet lang meer duren voordat ze weer terug zijn in hun ritme. En er word gelijk geschreeuwd dat ze er een bende van maakt. Blijf het knap vinden dat er vanaf een scherm beoordeeld word of ze haar punten wel of niet verdiend heeft.
Wil dan gelijk even terugvallen op de ritten van mr Rath op zijn miljoenen paard, waar hij in eigen land nog geweldige punten scoorde met een allover bagger proef, waarna hij buiten Duitsland hard op zijn muil ging.

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 19:03

Mooie kur! En ik vind die laarzen geweldig! :)
En ik vind dat norway_girl gelijk heeft, zeker betreft de proeven van Rath
En dat ze de uitreiking niet op Sali doet, is niets nieuws nee....
Laatst bijgewerkt door guppekop op 04-12-11 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 19:38

Talent verloochent zich niet,ook niet op een miljoenenpaard ;)
En wanneer een paard niet tegen een prijsuitreiking bestand is en de amazone wil daarmee geen onnodige risico's lopen alleen maar respect voor zo'n verstandige beslissing!

De meeste hier op bokt zijn niet eens in staat zo'n dier vast te houden wanneer ze ernaast staan,knap dat ze dan iemand veroordelen die erop zit! :(:)

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:06

Nederland (vooral de paardenmensen) hebben overal gezeur op! Wees eens blij! Ik vind het knap hoe zij het oppakt na die blessure, respect. Ook hoe zij het doet met IPS Upido! en kijk niet naar de achtergrond, gefeliciteerd! Ze reed een goed proef. Punt!

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:15

Ik heb net gekeken op YT, ikkan alleenmaar zeggen WOW. Er zitten nog heel veel schoonheidfouten in de proef. Maar ik zie wel dat Salli beter is dan ooit en dat dit heel veel potentie heeft.

Ik vind het geweldig om dit paard op zijn 17de zo rond te zien gaan, in 2012 zal hij 18 zijn! Een bewijs dat goed trainen een paard lang fit houdt.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:25

koenborias schreef:
Nederland (vooral de paardenmensen) hebben overal gezeur op! Wees eens blij! Ik vind het knap hoe zij het oppakt na die blessure, respect. Ook hoe zij het doet met IPS Upido! en kijk niet naar de achtergrond, gefeliciteerd! Ze reed een goed proef. Punt!

Mee eens!
En dat ze de prijsuitreiking niet op Salinero doet vind ik heel niet raar eerlijk gezegd.

Super voor en van Anky en Salinero! *\o/*

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:27

Ik vond het ook erg mooi om te zien. Natuurlijk zaten er hakkels in de wissels om de pas, maar het hele beeld is een stuk mooier en rustiger geworden om naar te kijken, expressief maar ontspannen.
Idd een bewijs dat goed trainen een paard lang fit houdt en zelfs presteren op topniveau nog mogelijk is, waarvoor niets dan hulde voor Anky en haar team. Dat ze voor zichzelf en voor haar paard beslist dat een prijsuitreiking niet goed voor hen is past ook in dat plaatje, je hoort als topsporter over alles na te denken.
Wat bepaalde azijndrinkers (en wat daar dan uitkomt...) ervan zeggen dat is gewoon te sneu voor woorden, vooral als je dan het lege profiel ziet. Dat spreekt boekdelen.....

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:43

horseyfries schreef:
Ik vond het ook erg mooi om te zien. Natuurlijk zaten er hakkels in de wissels om de pas, maar het hele beeld is een stuk mooier en rustiger geworden om naar te kijken, expressief maar ontspannen.
Idd een bewijs dat goed trainen een paard lang fit houdt en zelfs presteren op topniveau nog mogelijk is, waarvoor niets dan hulde voor Anky en haar team. Dat ze voor zichzelf en voor haar paard beslist dat een prijsuitreiking niet goed voor hen is past ook in dat plaatje, je hoort als topsporter over alles na te denken.
Wat bepaalde azijndrinkers (en wat daar dan uitkomt...) ervan zeggen dat is gewoon te sneu voor woorden, vooral als je dan het lege profiel ziet. Dat spreekt boekdelen.....

Niet alle lege profielen zijn azijnzeikers,maar geven de voorkeur aan privacy. ;)
Persoonlijk vind ik het een beetje dom om alles in een profiel neer te zetten op een Internetforum maar dat is weer iets voor een ander topic en niet relevant hier.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:02

netjes toch maar weer goed gedaan na zo'n stop van 2 jaar

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:07

Ik vind t knap hoor. Er zijn maar weinig ruiters die na zo'n stop terug komen met hun (oude) top paard. Anky moest na de proef idd ff 'uitblazen'hi hi.

diktrom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:13

Wat een gezeur allemaal!! Ik zou zeggen tegen iedereen die wat te mekkeren heeft over houding, tactfouten, spanning, stilstaan, etc:
UPLOAD EENS EEN FILMPJE VAN JEZELF, dan gaan we daar ook eens naar kijken..................
17 jaar oud, meer dan 10 jaar TOPSPORT in de benen, pas 3e wedstrijd sinds 2 jaar, ECHT SUPER!!!!!!

unlimited1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:14

Ben altijd al fan geweest van deze combinatie! Super van Anky wat ze nu weer presteerd.
Als Belg, ben ik ferm jaloers op jullie ( Nederlanders ), zo top Amazone als land genoot te mogen hebben. Ik begrijp dan ook sommige mensen onder jullie niet, van haar zo de grond in te boren!!

diktrom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:20

"ferm jaloers" dat klinkt als heeeeeeel erg jaloers ;-)