Waves schreef:Elders staat trouwens dit:
In Almelo heeft de rechtbank een 51 jarige manegehouder en rij-instructeur uit Holten veroordeeld tot een gevangenisstraf van dertig maanden waarvan tien voorwaardelijk, met een proeftijd van vijf jaar. Ook moet de man een schadevergoeding van ruim 11.000 euro betalen.
Bron:http://www.camilleri.nl/2011/12/de-marsruiters/
Nederland straft helemaal niet zo laag hoor vergeleken met andere landen! Verkrachting hoeft voor de wet overigens niet te betekenen dat zijn penis in haar is geweest hè. Het kan ook bij vingers zijn gebleven bijvoorbeeld. Nog steeds verschrikkelijk natuurlijk maar het verandert wel de strafmaat. We kennen de zaak denk ik niet goed genoeg om nou te roepen dat dit een belachelijk lage straf is.
Dat de man straks nergens last van heeft is natuurlijk onzin, met zo'n strafblad nog een baan vinden of een vrouw vinden lijkt mij toch wel heel, heel moeilijk. Een straf houdt niet op bij de gevangenis.
Ik zeg dit niet omdat ik het niet erg vindt wat de man gedaan heeft maar omdat ik veel te maken heb met het rechtssysteem en de kritiek erop enorm onterecht vindt.
Wat hij ook gedaan heeft met zijn penis of vingers maakt niet uit!!!!!!!!
Het slachtoffer heeft levenslang want hoe dan ook is dit een ervaring die je mooit meer kwijt raakt.
Ik vind wat voor leeftijd ook je blijft met je handen of de rest van een ander af als die dat niet wilt,of ze nou NEE zeggen of met hun lichaamstaal NEE zeggen.

. Heb 2 jaar bij m op stal gestaan..