Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleonora_ schreef:Vind het sneu voor Matthias. Hoop dat hij toch wat meer geluk gaat krijgen met zo'n geweldig paard.
Als ik hem was zou ik het ook niet durven, staat zoveel druk op hem.
Iedereen verwacht zoveel van de nieuwe combinatie.. Nou ja of het al een combinatie te noemen valt?
Al met al hoop dat Toot er snel bovenop komt
HorseTimeXL schreef:Hmm.. de eerste keren als er iets was dan dacht ik van, ach dat kan gebeuren, maar nu bebeurt er al iets voor de tweede keer in laat zeggen 12 maanden, terwijl Edward gal die hem zo'n 4 jaar had, nergens last van had gehad. Maar goed het is wel sneu voor Mattias.. ik hoop heel erg dat Totilas wel in de ring blijft, want daar hoort hij thuis..
Joyce_ schreef:HorseTimeXL schreef:Hmm.. de eerste keren als er iets was dan dacht ik van, ach dat kan gebeuren, maar nu bebeurt er al iets voor de tweede keer in laat zeggen 12 maanden, terwijl Edward gal die hem zo'n 4 jaar had, nergens last van had gehad. Maar goed het is wel sneu voor Mattias.. ik hoop heel erg dat Totilas wel in de ring blijft, want daar hoort hij thuis..
Als je vaker dan 10 keer bezig bent geweest met paarden, weet je toch dat een ongeluk in een klein hoekje zit? Zo gebeurt er jaren niets, en zo heb je in één jaar blessure op blessure. Een hoefzweer en verstapping in één jaar vind ik zo gek veel/bijzonder/opvallend niet, gewoon pure pech, lijkt me.
Al die complottheorieën over de 'blessures' van Totilas..
Yamcha schreef:Joyce_ schreef:Als je vaker dan 10 keer bezig bent geweest met paarden, weet je toch dat een ongeluk in een klein hoekje zit? Zo gebeurt er jaren niets, en zo heb je in één jaar blessure op blessure. Een hoefzweer en verstapping in één jaar vind ik zo gek veel/bijzonder/opvallend niet, gewoon pure pech, lijkt me.
Al die complottheorieën over de 'blessures' van Totilas..
Mooi toch?Ik vind het geweldig, wat mensen allemaal fantaseren
ik dacht vroeger altijd dat ik de enige was die dat deed, maar blijkbaar heb ik heel normaal. Of iedereen is gek, dat kan ook
Needje schreef:http://www.eurodressage.com/equestrian/ ... nor-injury
Paard heeft zich verstapt. Kan elk paard gebeuren.
Sjoert schreef:Dinsdag liep hij nog zo:
http://www.youtube.com/watch?v=LgMzjVn6sn8
Als ik het goed lees heeft hij zich woensdag verstapt.