Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Chaos schreef:Nou. Die opleidingen verkorten snap ik niet. Hoezo beginnen ze niet met het verbeteren van en een hogere toelatingseis.
Waar is het oude deurne, waar je als afgestudeerde ruiter kon kiezen uit diverse banen omdat de deurne stuudenten erg goed waren.
Ik heb de opleiding in zwolle gedaan en op deurne en ben op beide scholen gestopt. Heb nooit om werk verlegen gezeten en mijn bazen/klanten boeit het niets dat ik de diplomas niet heb.
Susyb schreef:Tja en toch hebben de opleidingen wel nut... Zoals het voorbeeld met de kruiwagen bewijs ook dat de opleidingen er voor zorgen dat sommige mensen die niet in.dit vak horen op tijd door hebben dat dit zo is. Maar ook dankzij mijn opleiding ben ik bij mijn tak van paardensport (draverij)) gekomen... terwijl ik van te voren van deze opleiding dit nooit had geweten en inmiddels werk ik al 4 jaar op zaterdag en sinds kort 6 dagen in de week bij mijne eerste stagebieder... via mijn school heb ik mensen leren kennen..
Citaat:Die persoon van die kruiwagen zou als het om een baan ging al binnen een dag door hebben dat ze verkeerd zit... en anders de werkgever wel.