Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

In_Black schreef:Ik wil al die gastjes niet te eten geven die liever een overleden jockey zien dan een overleden paard hoor, dus zo duf is de opmerking niet.
Jolliegirl schreef:En het paard? Ik mis even hoe het daarmee is afgelopen.. ivm de botsing.
Een ongeluk zit me toch in een klein hoekje....
Heftig.
lifeofmarit schreef:sn0esje schreef:Mensen zijn nog altijd belangrijker dan een paard.
Ben ik het niet mee eens, maargoed. Sterkte voor de betrokkenen!
Sundral schreef:Zo voor de mensen die te lui zijn om de 1e pagina door te lezen. Er wordt hier wel degelijk door iemand gezegd dat diegene een paardenleven belangrijker vindt dan een mensenleven.
In_Black schreef:Wat een ontspoorde discussie. Wat stelt nou een paardenleven voor in verhouding tot het leven van een hele jonge man. Hij laat verdrietige familieleden na, mogelijk een partner enzovoort. Wat verschrikkelijk voor al deze mensen.
freeride schreef:In_Black schreef:Wat een ontspoorde discussie. Wat stelt nou een paardenleven voor in verhouding tot het leven van een hele jonge man. Hij laat verdrietige familieleden na, mogelijk een partner enzovoort. Wat verschrikkelijk voor al deze mensen.
Hmmm, de jockey stierf wel "doing what he wanted and loved to do", hoe triest een overlijden ook is,en vooral voor de nabestaanden, maar dat paard had er niet voor gekozen om vanaf 18 maanden klaargemaakt te worden voor de renbaan.....dus ik vind jouw quote nogal grof over een paardenleven.
lifeofmarit schreef:sn0esje schreef:Mensen zijn nog altijd belangrijker dan een paard.
Ben ik het niet mee eens, maargoed. Sterkte voor de betrokkenen!
Akhal_Teke schreef:In_Black schreef:Ik vind het ontspoord ja, dat er mensen zijn die vinden dat een paardenleven belangrijker is dan een mensenleven. Het gaat hier niet over auto-ongelukken, hoor.
Wat een duffe opmerking. Het bericht staat op een paardenforum en wordt dus door paardenliefhebbers gelezen. Het is niet meer dan logisch dat men nieuwsgierig is naar de toestand van de paarden.
Tevens wordt er nergens door iemand gesuggereerd dat een mensenleven minder belangrijk zou zijn dan een paardeleven, wat deze opmerking nog ongepaster maakt.