Maargoed, deze jongen blijft altijd vriendelijk lachen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PaysBas schreef:De actie die de KNHS had heette volgens mij "Weet wat je doet wanneer je een paard in t verkeer ontmoet".
Deze actie had wat mij betreft een SIRE reclame kunnen zijn.
Vind dat de media er ook veel meer aandacht aan mag schenken hoef associaal (dan verwoord ik me nog netjes) wordt omgegaan met ruiters/amazones en menners met paarden in t verkeer.
NatasjavE schreef:mika11 schreef:Dan moet je ook nog precies weten waar het allemaal ligt.
Mischien moet de KNHS met de gratis find your'e poop app komen. Kan je via google maps precies aangeven waar je paard z'n staart heeft opgetilt. Andere weggebruikers kunnen dan ook zien waar de poep ligt en er omheen rijden.
. Voorrang geven wanneer wij ook voorrang hadden, even wachten met inhalen en vervolgens hand opsteken
. Misschien dat door de mist de automobilisten toch anders autorijden en zich bewuster zijn van hun omgeving
) Sammie schreef:http://www.knhs.nl
Jaarlijks worden er 17 miljoen buitenritten per paard gemaakt. Om een ruiterroute te bereiken moet er vaak eerst op de openbare weg gereden worden. Waar paarden zijn is mest, andere recreanten en bewoners ondervinden hier vaak overlast van. Niet iedereen geniet van buitenrijden!
PaysBas schreef:Lijkt mij dat andere weggebruikers beter eerst opgevoed kunnen worden.
Zo wordt het nooit wat natuurlijk...