Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hanny_jelke schreef:nou er zijn meerdere slachtoffers dus er is wel degelijk een reden om te denken dat hij de dader is

ElineB schreef:hanny_jelke schreef:nou er zijn meerdere slachtoffers dus er is wel degelijk een reden om te denken dat hij de dader is
Precies mijn gedachte.
Anders was hij namelijk niet verdacht! Er zijn dus wel meer mensen die dáárom hem verdenken, zeker als je eigen kind zo iets verteld geloof je hem of haar natuurlijk! Ga je hun dan ook allemaal afrekenen omdat ze denken dat hij iets heeft gedaan, zonder concreet bewijs?

Maar ik mag wel degelijk mijn mening geven en vertellen hoe ík erover denk. hanny_jelke schreef:sorry hoor maar kan gewoon niet geloven dat er meerdre meiden dit doen.
weet je wel wat het is om verkracht of sexueel misbruikt te worden??????

hanny_jelke schreef:sorry hoor maar kan gewoon niet geloven dat er meerdre meiden dit doen.

Blue_Eyes schreef:Helaas weet ik dat, ja. En helaas weet ik ook hoe het is (niet uit eigen hand, maar wel van zéér nabij) om vals beschuldigd te worden van seksueel misbruik.
@ElineB; waarom zullen we nooit weten, niet als het waar is, ook niet als het niet waar is. Triest genoeg maakt dat niet uit, waarom.
Blue_Eyes schreef:hanny_jelke schreef:sorry hoor maar kan gewoon niet geloven dat er meerdre meiden dit doen.
Helaas weet ik dat, ja. En helaas weet ik ook hoe het is (niet uit eigen hand, maar wel van zéér nabij) om vals beschuldigd te worden van seksueel misbruik.
@ElineB; waarom zullen we nooit weten, niet als het waar is, ook niet als het niet waar is. Triest genoeg maakt dat niet uit, waarom.