Gemeente gaat gebouw van manege Dordrecht verkopen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mizzwizzy

Re: Gemeente gaat gebouw van manege Dordrecht verkopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:54

heel erg triest.
mijn dochter is op de dordse begonnen met paardrijden en bij mij is het toen weer gaan kriebelen.
Wij vonden het er altijd erg gezellig en de paarden worden er super verzorgd.

Wij zullen de manege dan ook steunen door er dinsdagavond bij te zijn.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:53

Gisteren een grote demonstratie gedaan. De paarden die mee gingen waren super braaf, onderweg alles goed gegaan. Paarden voorop, en daar achter een hele grote groep mensen.
Tijdens onze demonstratie heeft ons bestuur een vergadering gehad en daar is uitgekomen dat de gemeente water bij de wijn heeft gedaan en is 90% kans dat we mogen blijven! *\o/* *\o/*

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:55

Las het net al in de krant
Super fijn joh :) hoop dat alles goed mag uitpakken voor jullie :j

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:56

Daar gaan we wel vanuit ravellie :)

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 15:08

Ook ik heb leren rijden op de Dordste sterker nog mn pa ook (is intussen 58). Mijn paarden zou ik er eerlijk gezegd niet zetten toch vanwege het beperkte qua buitenrijden en geen wei maar voor een manege doen ze het netjes. Is echt mooi opgeknapt en ze doen vreselijk hun best voor de welzijn van hun dieren. Dat heeft de afgelopen jaren echt een vlucht omhoog gemaakt.

Overigens snap ik de weerstand van sommige tegen 'geen wei' aan de andere kant wordt in de randstad alles steeds beperkter en qua maneges is het niet dik bezaaid in Dordrecht (en omstreken) veel wachttijden. Maar goed wanneer er een alternatief geboden wordt (zoals paddocks) vind ik het niet in strijd met de dierenwelzijn.

Ik hoop voor veel enthousiaste manegeruiters echt dat het goedkomt. Ook voor de pensionklanten want veel opties waar plaats is heb je niet.....