Beide van harte gefeliciteerd. Een postume ode aan een veulen dat niemand snel zal vergeten! Kleine dappere Rebel, blij dat ie gewonnen heeft!Ook Hepsi een harstikke leuk veulen!
....rebel......een dik verdiende eerste plaats..........en terecht Spirit ........dat hij maar een mooie grote vent mag wordengefeliciteerd dames............heel dubbel in het geval van Rebel lijkt me
Voor Rebel!! Spirit en ik vinden het helemaal niet erg om achter zo'n terechte winnaar geplaatst te zijn..Ik wil iedereen bedanken voor het stemmen op Spirit.
Sita_ schreef: Voor Rebel!! Spirit en ik vinden het helemaal niet erg om achter zo'n terechte winnaar geplaatst te zijn..Ik wil iedereen bedanken voor het stemmen op Spirit. Kijk, dat is nog eens een sportieve post!
Van Harte winnaars! Ik had op Hepsi gestemd,zoals zovelen,ik ben officieel Hepsi -fan.Ik denk dat ik haar maar moet Hepsi-nappen
Beide winnaars van harte gefeliciteerd!Bij deze wil ik degenen die op Gilly-Gail hebben gestemd hartelijk bedanken. Voorlopig mag ze niet zo lekker uit haar dak als op de foto, maar ik ben blij dat ik haar nog bij me heb!
Gefeliciteerd!!!De mensen die op Girl scout cookies gestemd hebben, bedankt!!Een 16e plaats toch best mooi
Wauw, wat een mooie veulentjes! Allemaal gefeliciteerd en m.n. Melanie.. Wat jammer dat ze zo'n mooi ventje moet missen.