Had ik echt niet gezien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bij ons is het 'Slecht Weer Vandaag' die elk jaar de Sint ronddraagt

JoT schreef:Kees Flodder als Sinterklaas, ik blijf het wennen vindenHet zal sowieso nog wel even duren voordat de herinnering aan Bram weg is. Bram is voor mij op dit moment nog de enige echte sint. Maar ik wens Stefan heel veel succes en nog vele jaren als Sinterklaas! Samen met zijn eigen Amerigo

JoT schreef:Kees Flodder als Sinterklaas, ik blijf het wennen vindenHet zal sowieso nog wel even duren voordat de herinnering aan Bram weg is. Bram is voor mij op dit moment nog de enige echte sint. Maar ik wens Stefan heel veel succes en nog vele jaren als Sinterklaas! Samen met zijn eigen Amerigo
Vienna2007 schreef:Komt waarschijnlijk omdat hij het 25 (!!!) jaar gespeeld heeft. Ik weet ook niet beter dat Bram Sint is, alle andere sinten zijn nog steeds nepperts voor mij!
Er is er maar 1 echte... en dat is Bram, maar goed, ik word nu onderhand toch echt wel te oud om nog te geloven in Sinterklaas.
En ben niet bepaald 'the voice' materiaal..
. Als die titel voor de honderdste Amerigo niet gaat, kunnen we altijd iets doen van "Sint zoekt Paard"