Van den Dungen mag winterseizoen uitrijden met Future

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tteettt

Re: Van den Dungen mag winterseizoen uitrijden met Future

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 07:19

Vraag me wel al poosje af of ze Dutch Dormello ook nog rijd, omdat we op het moment weinig over haar horen en lezen. Dus ja wel jammer dat de berichten die er zijn van deze aart zijn!

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 07:20

Is gewoon allemaal openbaar hoor. Is niet de eerste rechtzaak waar hij bij betrokken is.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 07:22

Mosh, daar heb je idd ook een goed punt. Ik denk dat ze flink vasthouden aan wat ze nu hebben, want geld voor iets anders is er wss niet.

Tteett, ik denk dat meer mensen dat wel weten. Heeft heel uitgebreid op internet gestaan dat mr vd Dungen failliet is ;)

tteettt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 07:29

Echt? jee nou ben ik niet op de hoogte, vroeg me al hele periode af waarom we niks meer over Maria hoorden en haar site wordt ook niet meer up to date gehouden. Wel vervelend voor hun.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 08:04

Jitske schreef:
Mosh, daar heb je idd ook een goed punt. Ik denk dat ze flink vasthouden aan wat ze nu hebben, want geld voor iets anders is er wss niet.

Tteett, ik denk dat meer mensen dat wel weten. Heeft heel uitgebreid op internet gestaan dat mr vd Dungen failliet is ;)

Dan wordt de zaak idd iets anders. :)

tteettt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 08:08

Hoe bedoel je ukje?

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 09:11

tteettt schreef:
Echt? jee nou ben ik niet op de hoogte, vroeg me al hele periode af waarom we niks meer over Maria hoorden en haar site wordt ook niet meer up to date gehouden. Wel vervelend voor hun.

Als je van den dungen failliet intypt bij google kun je alles vinden. Ik wist het ook nog niet, maar als je die dingen leest....

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 09:21

CleovG schreef:
Als je van den dungen failliet intypt bij google kun je alles vinden. Ik wist het ook nog niet, maar als je die dingen leest....

De eerste 3 sites bij google zijjn nou niet echt door een onpartijdig iemand geschreven dus ik denk dat je daarvan niet alles voor zoete koek moet aannemen. Dat het niet helemaal klopt is duidelijk maar deze sites kloppen volgens mij ook niet helemaal

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 09:38

Uiteraard, maar rechtszaken over betalingen die niet gedaan zijn, die cijfers komen niet uit de lucht vallen....

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 09:48

Weet ik maar misschien zijn er dan wel weer andere feiten waarover op de website niets wordt vermeld.
Als ik het goed heb begrepen heeft deze mevrouw een restaurant van vdD gekocht maar blijkt er een behoorlijke huurschuld in te zitten. Nou weet ik dat je als koper ook een onderzoeksplicht hebt, volgens mij heeft deze mevrouw hier niet bepaald aan voldaan.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:06

tteettt schreef:
Hoe bedoel je ukje?

Dan kan ik het ook wel begrijpen dat ze het paard daar weg hadden willen halen.

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:40

tteettt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 12:40

@ ukje als paard in April dit jaar er naar toe is gegaan, wisten eigenaren ook al wel hoe het ervoor stond want als ik nu goed bij gelezen ben dan speelden de financiële prikkelingen van vdd zomer 2010 al.

Ben wel oprecht geschrokken van alles wat er geschreven is, vraag me oprecht af hoe het nu verder zal gaan met Maria bedoel hoe je het ook went of keert op dat Nivo rijden kost gewoon bakken met geld!

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:29

Als ik de website van de gedupeerde mag geloven heeft de heer vdD nog steeds ergens allerlei potjes met geld dus dan zal het nog wel meevallen

Ollie23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 09:24

En is Future geveild of niet?

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 09:28

Volgens mij niet, stond vrijdag ook niet meer als wildcard op de website

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 09:41

Ik vraag me nu toch echt af wat volgens jullie het faillisement van een bedrijf van een familielid te maken heeft met de afspraken die Maria heeft met de eigenaars van Future. Dit zijn twee dingen die echt volledig los staan van elkaar.
Maria heeft een paard ter beschikking gesteld gekregen en de eigenaar pleegt contractbreuk. Zij vecht dit aan en wordt door de rechter in haar gelijk gesteld. Terecht!
Ik hoop dat ze een sterk seizoen met hem rijdt en volgend jaar een goede opvolger onder haar kont krijgt. :j

tteettt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 09:59

@SaskiaKa aan ene kant ben ik dit zeker met je eens, Kind kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor financiën van ouders! Andere kant kan ik me van de eigenaars wel voorstellen dat ze enigszins huiverig zijn of het paard nu nog wel beschermt is!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 10:03

Paard wordt inderdaad beschikbaar gesteld, maar ik neem aan niet gratis. En Maria betaalt hem natuurlijk niet zelf. Dus dan telt de financiële situatie van vader zeker mee.

Maar aan de andere kant heb je inderdaad gelijk hoor. Ik hoop dat ze met plezier het seizoen kan uitrijden.

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 10:05

tteettt schreef:
@SaskiaKa aan ene kant ben ik dit zeker met je eens, Kind kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor financiën van ouders! Andere kant kan ik me van de eigenaars wel voorstellen dat ze enigszins huiverig zijn of het paard nu nog wel beschermt is!

Hoe bedoel je? Waartegen zou het paard beschermd moeten worden?

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 10:14

SaskiaKa schreef:
tteettt schreef:

Hoe bedoel je? Waartegen zou het paard beschermd moeten worden?

Beslag leggingen..

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 10:33

Beslag leggen was sowieso niet mogelijk. Het paard is geen eigendom van Van den Dungen.

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 10:47

SaskiaKa schreef:
Beslag leggen was sowieso niet mogelijk. Het paard is geen eigendom van Van den Dungen.

Waarom zou er om die reden geen beslag gelegd kunnen worden? Beslag wordt er gelegd, nadien zal de eigenaar aan moeten tonen dat hij eigenaar is. Naar mijn weten kan er ook beslag gelegd worden op de overeenkomst die er eventueel aanwezig is, of dat dat stand houdt weet ik niet.

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 10:51

Waar zouden ze dan beslag op moeten leggen, de hengst is in eigendom van de Ijzeren Man. Op het eventuele contract tussen vdd en DIJM kan men misschien wel beslag leggen echter deze heeft verder geen financiele waarde

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 10:54

Als er beslag gelegd wordt op eigendommen van iemand, ook al is het paard niet in eigendom, is het niet zo dat je een paard weer even op kunt komen halen.