Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jitske schreef:Mosh, daar heb je idd ook een goed punt. Ik denk dat ze flink vasthouden aan wat ze nu hebben, want geld voor iets anders is er wss niet.
Tteett, ik denk dat meer mensen dat wel weten. Heeft heel uitgebreid op internet gestaan dat mr vd Dungen failliet is
tteettt schreef:Echt? jee nou ben ik niet op de hoogte, vroeg me al hele periode af waarom we niks meer over Maria hoorden en haar site wordt ook niet meer up to date gehouden. Wel vervelend voor hun.
CleovG schreef:Als je van den dungen failliet intypt bij google kun je alles vinden. Ik wist het ook nog niet, maar als je die dingen leest....
tteettt schreef:@SaskiaKa aan ene kant ben ik dit zeker met je eens, Kind kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor financiën van ouders! Andere kant kan ik me van de eigenaars wel voorstellen dat ze enigszins huiverig zijn of het paard nu nog wel beschermt is!
SaskiaKa schreef:tteettt schreef:@SaskiaKa aan ene kant ben ik dit zeker met je eens, Kind kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor financiën van ouders! Andere kant kan ik me van de eigenaars wel voorstellen dat ze enigszins huiverig zijn of het paard nu nog wel beschermt is!
Hoe bedoel je? Waartegen zou het paard beschermd moeten worden?
SaskiaKa schreef:Beslag leggen was sowieso niet mogelijk. Het paard is geen eigendom van Van den Dungen.