Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yamcha schreef:Cocktail ken ik niet zo, schijnt een geweldig paard geweest te zijn, maar zijn gloriedagen zijn van voor mijn tijd. Kan me hem niet goed voor de geest halen.
Citaat:De KWPN-erkende Darco voert wederom de lijst met springpaardenverervers aan. Coriana van Klapscheut (mv.Heartbreaker) van Eric Lamaze , Winningmood van de Arenberg (mv.Cassini I) van Luciana Diniz en Wisconsin III (mv.Coriolan) van Sergio Alvarez Moya zijn voor hem de grootverdieners.
Wederom een KWPN-erkende hengst op plaats drie: Quick Star. Verder in de spring-top tien staan de KWPN-erkende Quidam de Revel en Caretino
Electra63 schreef:Yamcha schreef:Cocktail ken ik niet zo, schijnt een geweldig paard geweest te zijn, maar zijn gloriedagen zijn van voor mijn tijd. Kan me hem niet goed voor de geest halen.
Ik kan geen foto's plaatsen, maar hierbij de site van Anky:
http://www.anky.nl/home?m=29&s=201&u=207
Op Youtube staat ook nog een leuke kur van Anky en Cocktail
ceasario schreef:En om het een beetje te laten gelijken trekken ze gemakshalve z.g.n. andere hengsten van een ander stamboek erbij onder de noemer erkend..
Kaja schreef:Je kunt het ook anders zienaangezien het 's werelds beste dressuurpaardenvererver is...
De meeste nakomelingen zijn de betere paarden voor de betere ruiter/amazone
Yamcha schreef:@ jazzgps: Ik kon toen echt niet rijden, echt niet, maar ik was wel eerlijk en zacht. Maar 't is niet iets vergeleken met hoe ik nu bezig ben, toen was ik met rijden best lomp. Wel eerlijk, dat wel, maar me niet bewust van mijn eigen fouten..... ik gaf alleen het paard niet op de kop voor iets wat ik dacht ik zelf veroorzaakte, ook al wist ik niet hoe. Ik was wel zachtzinnig in de omgang ook, wel consequent, maar ik ben van de: waarom slaan als je ook een duwtje kunt geven.....
Had er geen kind aan, echt niet, heel zoete paarden hoor.
Yamcha schreef:Klopt, ze zijn zoooo lief![]()
Heerlijke paarden.....