Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LindyH schreef:Zou het niet kunnen dat de cheeta's hier op een gegeven moment aan wennen en dat er dan weer iets anders bedacht moet worden? Als je als klein cheetaatje ziet dat die ezel vooral een hoop bluft maar eigenlijk vrij weinig doet dan leer je ook wel hoe je die ezel kunt omzeilen.
Dus over 10 jaar moeten het misschien weer honden worden...
XxLiEsJuHhxX schreef:
Jette schreef:Had dat hert toch zo'n rotschop verkocht! Dat mensen niet ingrijpen vind ik vaak onvoorstelbaar!
Xjosee schreef:Ik denk dat het eerder te maken heeft met het feit dat jachtluipaarden in hun eentje jagen en, zeker vergeleken met de andere katten, relatief weinig spierkracht hebben. Een ezel die plotseling vol in de aanval gaat in plaats van vlucht, en die ook nog eens flink sterk is, is voor zo'n dier gevaarlijker dan een hond.Zwitsal schreef:wat grappig, dat dit ook echt werkt..
maar zijn cheetahs niet bang voor grote agressieve honden en wel voor ezels?
Ezels zijn toch eerder een natuurlijke prooi dan een hond lijkt me? en voor een natuurlijke prooi zullen ze toch niet bang zijn?
kan me er echt niets bij voorstellen.
maar als het werkt..
Ik weet het antwoord niet precies hoor. Maar wat misschien een verklaring is dat honden op dezelfde manier aanvallen als cheeta's ze grijpen hun prooi, en een ezel slaat alleen van zich af?
Eirikur schreef:kinel schreef:wat een geweldig idee. zou men eens moeten pproberen tegen de vossen. die overmeesteren zelf een paar hele felle ganzen.
Oh, da's chill! Mag ik die vossen van je lenen, ik heb nog wel een paar (honderd) ganzen over waar ik heel graag vanaf wil!