De regels veranderen niet hoor, je moet nog steeds 1 wp in de dressuur hebben voor je mag springen (en van mij mogen ze ervan maken: 1 wp in de klasse L1
). Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zat te twijfelen of ik nog een nieuw setje zal bestellen maar doe t maar niet. Er zal toch nog wel een overloop tussen zitten wat betreft papieren coupons?
Of wil de KNHS ook een protocol hebben? Ik had verwacht dat het secretariaat alleen nog ergens de punten gaat vullen. Mar_Nimbus schreef:ja en ik start bijvoorbeeld niet zo vaak, maar om nou en gelimiteerde te nemen? dat is maar 4 x
dus ik moet 75,50 betalen en wat nou als ik er maar 2 ker gebruik van maak door omstandigheden?
krijg ik dan geld terug?
miepje17 schreef:Ik zie als secretariaat wel enigzins behoorlijke kosten aan dus de formulieren die geprint worden..
Ben benieuwd naar de bijeenkomsten die worden georganiseerd. Startcoupons waren wel veel werk maar ik denk dat het uiteindelijk wel een hele overschakeling gaat worden.
JoycexLynn12 schreef:Goed dat ik het lees, aangezien ik per 1 jan overga naar een andere vereniging.
Maar de startpas word uiterlijk 1 april toegestuurd? Hoe moet ik dan in hemelsnaam starten?
lizzy1 schreef:Ik vind het ook handig als ruiter zijnde, maar ik doe ook het wedstrijdsecretariaat en je moet je voorstellen dat het voor een vereniging veel extra geld kost. Je moet eerst alle protecollen printen en vervolgens op de wedstrijd alle protecollen kopiëren (origineel wil knhs nog steeds ontvangen en een kopie voor de ruiter/amazone).
En die regeling over gelimiteerd starten...ik denk dat je aan het begin van het jaar nog niet kunt zeggen hoe vaak je gaat starten. Stel dat je paard bv. in februari een blessure krijgt waardoor je een half jaar uit de running bent...dan zijn het dure wedstrijdjes.

priamos schreef:JoycexLynn12 schreef:Goed dat ik het lees, aangezien ik per 1 jan overga naar een andere vereniging.
Maar de startpas word uiterlijk 1 april toegestuurd? Hoe moet ik dan in hemelsnaam starten?
Ik heb gekeken op de site van knhs en bij het kopje startpas voor leden staat dat de startkaarten die niet opgezegd zijn voor 1 dec. 2011 per eind december de startpas toegestuurd krijgen.
Ik zat zelf ook al te kijken hoe dat zat met de wedstrijden van het begin van het jaar.
vonneke schreef:lizzy1 schreef:Ik vind het ook handig als ruiter zijnde, maar ik doe ook het wedstrijdsecretariaat en je moet je voorstellen dat het voor een vereniging veel extra geld kost. Je moet eerst alle protecollen printen en vervolgens op de wedstrijd alle protecollen kopiëren (origineel wil knhs nog steeds ontvangen en een kopie voor de ruiter/amazone).
En die regeling over gelimiteerd starten...ik denk dat je aan het begin van het jaar nog niet kunt zeggen hoe vaak je gaat starten. Stel dat je paard bv. in februari een blessure krijgt waardoor je een half jaar uit de running bent...dan zijn het dure wedstrijdjes.
En gelimiteerd starten, 4x per jaar hihi.
Kopiëren, dat wordt hier op de rv een nieuwe printer aanschaffen nadat we dit jaar al een nieuwe laptop hebben moeten aanschaffen voor het nieuwe concourprogramma