Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cassidy schreef:Een paard dat overlijdt aan een hartstilstand kan altijd gebeuren.
Het is een mooie snelle dood voor het paard.
Nu is het toevallig gebeurt bij een koetspaard hartje New York.
Kan ook bij een gewoon rijpaard gebeuren, op het moment dat hij in de wei staat, op een buitenrit of in de box.
Een dood paard is altijd een welkome kapstok voor de tegenstanders van de paardensport.
Ik zou zeggen: laat gaan en laat los....

FahyaFemke schreef:ik ben wel benieuwd wat er uit de autopsie komt. een hartaanval kan elk mens of beest overkomen. als ze goed verzorgt worden dan zie ik het probleem ook niet zo. als ze na de ritten in kleine stallen worden gepropt vind ik het wel weer sneu worden. maar goed, als dit een gevalletje 'gewone' hartaanval is kan niemand hier wat aan doen.
wij hadden ook een pup van 7 maanden die een hartaanval kreeg. doe je niks aan.. tis rot, maar de kans is er altijd hoe goed je er ook voor zorgt..
Marjoow schreef:FahyaFemke schreef:ik ben wel benieuwd wat er uit de autopsie komt. een hartaanval kan elk mens of beest overkomen. als ze goed verzorgt worden dan zie ik het probleem ook niet zo. als ze na de ritten in kleine stallen worden gepropt vind ik het wel weer sneu worden. maar goed, als dit een gevalletje 'gewone' hartaanval is kan niemand hier wat aan doen.
wij hadden ook een pup van 7 maanden die een hartaanval kreeg. doe je niks aan.. tis rot, maar de kans is er altijd hoe goed je er ook voor zorgt..
Maar een pup van 7 maanden met een hartaanval is wel errug abnormaal hoor
.