Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vudress schreef:Ik denk dat Westenwind niet apart genoeg is voor Emmelie. Diezelfde tijd kun je ook stoppen in aparte paarden en die krijgt ze waarschijnlijk genoeg aangeboden.
sarabande schreef:Ze rijdt jonge hengsten, het rijden van een LT paard kost veel tijd aan training en vooral uitbrengen, dat past duidelijk niet in haar trainigsschema. Ze heeft het nog lang vol gehouden die tijd zou ze nooit in een talentloos paard gestopt hebben
Zoals je zelf zegt, een paard op niveau kost meer tijd dan een jong dier. Ik kan mij indenken dat ze diezelfde tijd liever stopt in paarden die wel bovenaan mee kunnen doen. XxXchaXxX schreef:Jammer vind altijd dat zij de paarden lekker aan het lopen heeft maar dit is toch al weer de derde dit jaar die onder de kont vandaan getrokken word, eerst Bretton woods toen Chinook en nu Westenwind.
Emile1993 schreef:Tuschinski staat bij ons op stal/in training, Hij gaat enorm vooruit, heeft ook al probleemloos shows meegelopen en op wedstrijd zelfs losgereden met genoeg andere paarden (waaronder ook merries). Dus 'covergirl', doe geen uitspraken, dat het paard niet te rijden is.
! Kajanus schreef:Maar het blijft jammer dat hij van de ene ruiter naar de andere gaat en wat zegt dat over de hengst of over de ruiters?