Ziet er beetje uit zoals de parades na wedstrijden vroeger
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Ik deed ook mee! Vond het wel super jammer dat er 22 pony's van de manege meededen.
Dacht dat je minstens M2 moest zijn, waarschijnlijk hadden ze te weinig aanmeldingen
Maar doe dan M1 pony's en ruiters ipv manege pony's en ruiters. Maar ik vond het wel heel leuk om
er aan mee te doen!
PeppySan schreef:Citaat:Ik deed ook mee! Vond het wel super jammer dat er 22 pony's van de manege meededen.
Dacht dat je minstens M2 moest zijn, waarschijnlijk hadden ze te weinig aanmeldingen
Maar doe dan M1 pony's en ruiters ipv manege pony's en ruiters. Maar ik vond het wel heel leuk om
er aan mee te doen!
Ik vind het juist geweldig dat ook manegeruiters les kunnen krijgen van Adelinde en niet alleen de goede (vaak rijkere) ruitertjes.
Dan heb je echt een fanclub voor iedereen!

. 

josie schreef:Ik denk niet negatief over manege pony's en ruiters, iedereen is vrijwel zo begonnen toch met paardrijden?
Er werd als eis gesteld dat je minimaal M2 moest zijn om je te kunnen opgeven, ik denk dat er ook meer dan genoeg ruitertjes te vinden waren in de L1 / L2 en de M1 die hadden mee willen doen. (Nu hebben die zich niet opgegeven vanwege de eis die gesteld was)
Had dan de eis anders gesteld............... en niet op het laatste moment een vrachtwagen vol van een magege getrokken............(dit niet ten nadele bedoeld van de ruitertjes daar, maar als statement)
Er liepen ook twee eerdere pony's mee waar Adeline zelf op had gereden (waarvan 1 op zeer respectabele leeftijd, ruim in de 30), die ruitertjes waren ook geen M2...........
.