Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kom er niet meer op als ik dat doe. Dus savond heb ik het in de sloot geschept... Maar dat is omdat ik er toevallig in de buurt woon. Als ik een bosrit maak en mijn paard poept daar ergens in de buurt wat moet ik dan doen? Vuilniszak mee en stront mee op buitenrit nemen 3 uur lang? I don't think so...
Echwel schreef:Met wat een gemak neemt men de mensen in de maling, niet iedereen houdt van dieren moeten die mensen dan overlast hebben....niet te gloven hoe gemakklijk hier wordt gedaan
clhufl schreef:en als ik op mijn paard een buitenrit maak en ik zou afstappen zou hij binnen een paar seconden weggerent zijn en dan loopt hij straks bij iemand anders in de tuin: ''sorry ik kon er niets aan doen ik moest het mest even opruimen''
kim345 schreef:Ik vind het alleen wel vervelend als mensen met honden gaan zeuren.
Vooral als ze geen schep of zakje bij zich hebben...
En ik denk dat er meer honden dan paarden in de woonwijk poepen... en veel hondeneigenaren ruimen het niet op! Kijk paardenpoep is groot dat zie je niet over het hoofd.. maar voor je het weet ben je al in een hondendrol gestapt! Kan ik me echt aan ergeren !
Esmeralda schreef:kim345 schreef:Ik vind het alleen wel vervelend als mensen met honden gaan zeuren.
En ik denk dat er meer honden dan paarden in de woonwijk poepen... en veel hondeneigenaren ruimen het niet op! Kijk paardenpoep is groot dat zie je niet over het hoofd.. maar voor je het weet ben je al in een hondendrol gestapt! Kan ik me echt aan ergeren !
en toch geef ik die mensen gelijk, zij krijgen een boete. Zij zijn de gene die hondenbelasting moeten betalen.
Esmeralda schreef:kim345 schreef:Ik vind het alleen wel vervelend als mensen met honden gaan zeuren.
En ik denk dat er meer honden dan paarden in de woonwijk poepen... en veel hondeneigenaren ruimen het niet op! Kijk paardenpoep is groot dat zie je niet over het hoofd.. maar voor je het weet ben je al in een hondendrol gestapt! Kan ik me echt aan ergeren
en toch geef ik die mensen gelijk, zij krijgen een boete. Zij zijn de gene die hondenbelasting moeten betalen.
Dan zou je toch juist denken dat z ehet wel opruimen??
de meeste mensen ruimen het helemaal niet op...
Tiggs schreef:clhufl schreef:en als ik op mijn paard een buitenrit maak en ik zou afstappen zou hij binnen een paar seconden weggerent zijn en dan loopt hij straks bij iemand anders in de tuin: ''sorry ik kon er niets aan doen ik moest het mest even opruimen''
Dan moet je zorgen dat je je paard beter in de hand hebt.