Paard komt om het leven na botsing met auto's in Duitsland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gelukzoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 18:27

Geloof mij maar dat het verhaal voor 50% waarheid is.. En de rest is gewoon uit de duim gezogen! Natuurlijk zijn de ruiters door gegaan om het paard te zoek, zou ik ook doen.. Geloof er niets van dat ze gewoon hun buitenrit af wilde maken!
Stomme kranten..

Esmeralda

Re: Paard komt om het leven na botsing met auto's in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 18:48

Blijft apart
Zal altijd gissen blijven voor het hoe, wat en waarom
We waren er geen van alle bij, en reageren op het bericht
Iedereen zal handelen, na het geen wat gebeurt. Wat de een ene een prima idee vind, zal de ander misschien afkeuren.
Hoe dan ook, het is triest dat er een jong paard op deze manier is overleden. En we mogen dankbaar zijn, dat er meer mensenlijke slachtoffers zijn gevallen, want als je dat busje ziet ...................

SannERhonA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 10:28

Dat moet je maar overkomen zijn!

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 16:08

Dit soort ongelukken gebeuren steeds vaker, de meeste zeggen van: het is de schuld van de ruiters of de paarden... die letten niet op.
Nou die bestuurders van tegenwoordig kunnen er ook wat van zeg... En dan weer een bericht dat er iemand is aangereden, het houd ook nooit op.
Wel erg sneu..... Dat zo iets gebeurt! Y;( 8)7

Robinio

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 22:43

VEGASS schreef:
nou blijft een vreemd verhaal. Als je de politie belt denk ikookniet dat die veel kunnen en willen doen. Laatst was de fiets van mijn zoon gestolen, myn zoon zag de gestolen fiets een dag later en belde de politie, maar die had geentijd.
Zou de politie dan wel een paard gaan zoeken waar iemand is afgevallen?? Heb zo mijn bedenkingen, maar afschuwelijk als het je overkomt.

Ik ben ervan overtuigd dat de politie in dit geval wel degelijk actie had ondernomen. Idd belachelijk dat ze geen tijd hadden om achter een fiets aan te gaan, echter kun je dit niet vergelijken met een loslopend paard wat een gevaar vormt voor het verkeer en in dit geval helaas ook voor zichzelf...