Mogen ze hier ook wel invoeren, 1,5 jaar geen rijbewijs!
Tafje
Geplaatst: 19-10-11 16:32
Boontje... Mag ze nog wel paard"rijden" dan
Citaat:
moet haar rijbewijs achttien maanden inleveren
Terecht die straf hoor.. zouden ze hier in Nederland ook veel harder aan mogen pakken wat mij betreft.
Marian01
Geplaatst: 19-10-11 16:36
Ik zie zovaak mensen instappen met bv een krat bier in hun nek. Het leuke is...als je er iets van zegt (wat ik altijd doe) worden ze nog boos ook... Als je het vervolgens de volgende dag nog even voor de voetjes gooit dat het volslagen belachelijk is wat ze hebben gedaan...zeggen ze " ja ik weet het, ik had moeten gaan lopen"
Mensen hebben hues in de gaten dat ze meer dan 2 glazen op hebben...ze hebben er alleen schijt aan.
Meest walgelijke is dat ze zelf vaak niets hebben bij een ongeluk, juist vanwege de drank...
Kiwipitje
Geplaatst: 19-10-11 16:55
Fred_Kroket schreef:
De politie zou niet alleen moeten staan bij de muziekvereniging op donderdag en de voetbalclub op zondag maar ook bij de ruitersport... Die kunnen er ook wat van!
Stonden ze daar maar...
AaronYve
Geplaatst: 19-10-11 17:03
Wat een gek. Komt ze er tijdens het rijden achter dat ze teveel op heeft, gaat ze ook nog omdraaien en terug rijden. Stop dan direct en bel je man/vriend/kennis. Ze is niet erg slim bezig
2 keer meer dan de toegestane hoeveelheid promile hebben & het niet door hebben........ Moet dan toch zat drank geweest zijn wil je dat niet merken....
Mogen ze hier inderdaad ook wel invoeren, ik denk dat de mensen die ik ken die met een flinke slok op achter het stuur kruipen op 2 handen te tellen zijn, en dat zijn er toch best veel....
shera
Geplaatst: 19-10-11 18:06
Ze moeten die alcomobilisten nog veel harder aanpakken Ik zou bijna zeggen: poging tot doodslag ten laste leggen...... Blijkbaar heb je sch**t aan je medemens als je met drank op achter het stuur kruipt. Met zoveel drank op heb je het reactievermogen van een bospaddestoel, en dus zijn medeweggebruikers hun leven niet zeker. Ik kan er toch wel zoooo kwaad om worden