Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milou123 schreef:Ag, ze doen het nooit goed helaas.
Eerst zegt iedereen dat ze hem langer thuis moet houden, doen ze dat, is het weer niet goed.
_Zsazsa_ schreef:Ook wel typisch dat ze niet bekend hebben gemaakt dat Totilas kreupel is. Vraag me erg af waarom ze het stil houden, terwijl er een tig aantal insiders dat toch doorverteld... Dat klinkt mij als een betere verklaring in plaats van dat ze hem zogenaamd het winterseizoen niet willen starten.
Vudress schreef:Redenen die wel geloofwaardig zijn:
1. Rath heeft een serieus motivatieprobleem en wil er niet meer op.
2. Rath heeft na de misère van afgelopen zomer faalangst.
3. Totilas doet het niet meer.
4. Totilas is kapot van het vele trainen.
5. Paul Schockemöhle is op zoek naar een nieuwe ruiter.
Scum schreef:Het ging de laatste paar keren niet helemaal geweldig en hij kan beter tijd besteden aan het trainen en samen een combinatie worden.
En als hij thuisgehouden wordt voor dekdiensten dan snap ik dat ook. Er is veel geld voor dat paard betaald en met dekkingen kunnen ze daar iets van terugverdienen.
Ik hoop in ieder geval als ze terug in de wedstrijdring komen dat ze dan een fijne proef neerzetten.
Grapje schreef:Ik heb geen idee, maar hoe dit het met selecteren voor de OS?
Gaat dat niet mede door de WB wedstrijden?
Of puur en alleen op selectie bondscoach?
Donkerblauw schreef:Grapje schreef:Ik heb geen idee, maar hoe dit het met selecteren voor de OS?
Gaat dat niet mede door de WB wedstrijden?
Of puur en alleen op selectie bondscoach?
Dat zat ik mij ook af te vragen..
Ketaki schreef:JPitty schreef:Op Telegraaf.nl stond er ook iets over:
HANNOVER - Dressuurruiter Matthias Rath start de beroemde hengst Totilas de komende maanden niet in de wedstrijden van de wereldbeker. De Duitser heeft gezegd het paard in de winter vrijwel niet bij indoorwedstrijden in te zetten. Het vizier is volledig gericht op de voorbereiding op de Olympische Spelen van 2012 in Londen.
Rath bracht Totilas het afgelopen buitenseizoen wel in grote wedstrijden uit, maar de resultaten vielen wat tegen. Eerder behaalde het dier met de Nederlander Edward Gal in het zadel wel grote successen.
Vooral die laatste alinea zet mij toch we een beetje aan het denken...
http://www.telegraaf.nl/telesport/10741 ... =telesport
dit bedoel je??