Tevens is die site voor mij dus niet te openen de ene na de andere foutmelding.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Wedstrijdruiters kunnen onaangebroken startcoupons terugsturen en ontvangen de aanschafkosten terug.
Vippie schreef:askazita schreef:ben benieuwd hoe het gaat met de uitslag op de wedstrijd zelf
Daar ben ik dus ook benieuwd naar, krijg je wel nog protocol mee naar huis met op en aanmerkingen?
Citaat:Voor de organisaties brengt het afschaffen van de coupons wel wat meer printwerk met zich mee. Uit het Concours 3.5-programma kan men protocollen uitdraaien. Deze protocollen gaan mee met de schrijfster de juryauto in en vervullen de taak van een coupon.
Kelan schreef:Tja, niet in ieder weiland is een stabiele een internet verbinding.Dus rechtstreeks inbrengen op de KNHS site lijkt me niet altijd mogelijk.
winia4ever schreef:Jespri schreef:Denk dat het een hele vooruitgang is, jammer dat het inderdaad zo kort van te voren aangekondigd word.
Heb nog best veel liggen en die krijg ik wegens blessure niet meer op ben ik bang.
Je kan de onaangebroken terug sturen naar het KNHS en dan krijg je je geld terug.