Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij zal er meer dan genoeg voor terug krijgen.
ReadTheRulez schreef:als je als ouders nou je kinderen eens kon kiezen?![]()
![]()
Ik wou wel ruilen :d mijn ouders hebben niks met paarden en ik ben niet blijer als wanneer ik bij de paarden ben
Amanda_T schreef:Ik heb dit programma afgelopen week ook bekeken. De dochter van Patty Brard, Priscilla, deed hierin ook haar verhaal. Die ook aangaf dat ze nooit haar moeder voor zichzelf had, dat alles om de showbizz ging, en daardoor steeds minder om de moeder-dochter-relatie. En dat ze liever een normale relatie met haar moeder had gehad. Ook heeft ze geen contact meer met haar moeder.
Dus ik kan me goed voorstellen, dat wanneer je absoluut niks met paarden hebt, en je verplicht word hierin toch te helpen, je hier niet blij van word. En dat je ook weleens wilt dat het om iets anders gaat dan paarden, paarden, paarden. Alleen of dit nou de manier is om zulke ergernissen uit te spreken?
rondloopt met zijn eigen muziek heel hard?
) petraaken schreef:Zonen en dochters van landbouwers moeten ook meehelpen op het bedrijf van hun ouders of ze dat nu willen of niet. Elk kind moet ook wel eens helpen in het huishouden of ze het nu leuk vinden of niet. (vind het huishouden doen zelf ook niet zo leuk maar het moet toch gebeuren).
Rieky & Dave leven paarden, het is voor hen zowel hobby als werk.
Wranglerbutt schreef:Ik ga zeker kijkenDe opnames zijn al een hele poos geleden gemaakt, ik kan me tenminste een wedstrijd herinneren dat de familie Young een cameraploeg achter zich aan had
'k weet alleen niet meer welke wedstrijd
Amanda_T schreef:Ik heb dit programma afgelopen week ook bekeken. De dochter van Patty Brard, Priscilla, deed hierin ook haar verhaal. Die ook aangaf dat ze nooit haar moeder voor zichzelf had, dat alles om de showbizz ging, en daardoor steeds minder om de moeder-dochter-relatie. En dat ze liever een normale relatie met haar moeder had gehad. Ook heeft ze geen contact meer met haar moeder.
Dus ik kan me goed voorstellen, dat wanneer je absoluut niks met paarden hebt, en je verplicht word hierin toch te helpen, je hier niet blij van word. En dat je ook weleens wilt dat het om iets anders gaat dan paarden, paarden, paarden. Alleen of dit nou de manier is om zulke ergernissen uit te spreken?
Geen idee op welk net dat is, maar dit programma wordt op Sbs6 door Henk Jan Smiths gepresenteerd op maandavond. Jullie kunnen het ook terug kijken op sbs6.nl als je het maandag mist
Paddenpad schreef:Nou voor een tiener/puber is het al gauw teveel wanneer ze eens een keertje moeten meehelpen of iets doen,als is het maar hun eigen kamer opruimen of huiswerk maken,voor de tv hangen of Gamen is veel leuker en met vriendjes stoer rondhangen in het winkelcentrum,dat dwarse gedrag hoort nu eenmaal bij die leeftijd.
Anderzijds zal hij echt niet in een spijkerbroekje of shirtje van een doorsnee shop willen lopen,dus hij mag er best zelf ook iets voor doen.
Tevens is het ook weer een puberstreek om aan zo'n programma mee te doen,krijg je ook aandacht de volgende dag op school en in het dorp,van de andere kant ook weer mooie reclamestunt voor het bedrijf natuurlijk!
ZarcoTje schreef:Maeve schreef:Graag iedereen die met deze jongeman zou willen ruilen, achter mij aansluiten... en niet dringen
Ik sluit aan
Wij, als paardenliefhebbers zullen er wel moeilijk in kunnen komen dat deze jongen het helemaal niet fijn vind het paardenwereldje ingesleurd te worden, aangezien wij zelf niets liever zouden hebben dan een wereldberoemde amazone als moeder
Maar ik snap 'm wel hoor, ikzelf moet echt niets van voetbal hebben terwijl mijn ouders (en dan vooral mijn vader) niets liever horen, doen of kijken
Gelukkig is mijn vader geen prof, anders zou ik me ook de haren uit de kop hebben getrokken uit miserie om dag in dag uit in die voetbalwereld te zitten
Zou 'm graag willen kijken ! Maar denk niet dat ik de zender hier op belgische TV heb