Lekker dichtbij én is idd een mooie locatie hiervoor! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:Jammer, vroeger kwam ik er heel vaak, laatste jaren alleen af en toe eens binnengewipt op gratis momenten, maar nu is het voor mij 90 km verderop en dat gaan we dus niet doen

kippe-eindjejoyce B schreef:Alwiene schreef:Jammer, vroeger kwam ik er heel vaak, laatste jaren alleen af en toe eens binnengewipt op gratis momenten, maar nu is het voor mij 90 km verderop en dat gaan we dus niet doen
Zwolle is maar 40 minuten met de auto van Drachten hoor
De A32 tot Heerenveen en de A7 tot Drachten en je bent er alkippe-eindje
Maar toevallig deze week nog naar Drachten geweest en daar deden we gewoon een uur over, is ook echt 90 KM hoor
Maar los daarvan, ik rij zelf geen auto en mijn partner met rijbewijs is geen paardenmens. Rij zelf in een 45 km wagentje en dan is Drachten een tochtje van 3 uur ofzo enkele reis
Alwiene schreef:Ik weet niet hoe hard jij rijdt?Maar toevallig deze week nog naar Drachten geweest en daar deden we gewoon een uur over, is ook echt 90 KM hoor
Maar los daarvan, ik rij zelf geen auto en mijn partner met rijbewijs is geen paardenmens. Rij zelf in een 45 km wagentje en dan is Drachten een tochtje van 3 uur ofzo enkele reis

maarja kan ik niet van wakker liggen