Michelle0601 schreef:en toch zijn er mensen die nog de hoofdprijs vragen voor een paard van 20.... (€1700,-)
Zulke advertenties kom ik ook nog wel eens tegen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We hadden gratis kaarten, anders hadden we dat uitje ook overgeslagen..
beetje leuk paard zit al gauw tussen de 5000-15000 euro en op een of ander manier de gene die ik leuk vond werden altijd verkocht. ALTIJD.Citaat:stoppen met fokken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
manic schreef:Als je voor 5000 geen niet lelijk, niet oud, niet draver, niet manege zooi paard kan vinden heb je denk ik niet de juiste connecties of je eisen zijn niet reeel.
Je verdraait wel mijn woorden hoor... ik vond namelijk geen leuk paard onder de 5000 euro. En alles wat ik vond en leuk vond is gewoon verkocht en zijn alle boven de 5000 euro manic schreef:Dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd, sorry. Rond de 3 moet je echt een redelijk leuk paard kunnen vinden.
dus blijf je zitten tita schreef:manic schreef:Als je voor 5000 geen niet lelijk, niet oud, niet draver, niet manege zooi paard kan vinden heb je denk ik niet de juiste connecties of je eisen zijn niet reeel.
Je verdraait wel mijn woorden hoor... ik vond namelijk geen leuk paard onder de 5000 euro. En alles wat ik vond en leuk vond is gewoon verkocht en zijn alle boven de 5000 euro
Een vriendin van mij heeft vorige maand een nieuw paard gekocht: vraagprijs 8000 euro.. ze heeft hem meegekregen voor 4000... Kijk eens op marktplaats algemeen, er wordt voor heel veel spullen de hoofdprijs gevraagd. Mensen raken het dan niet kwijt of moeten fors met de prijs omlaag. En dat zijn spullen die op zolder staan en verder niets kosten! Terwijl de kosten voor een paard wel door blijven lopen. Dus als je een leuk paard ziet, ga erop af zonder eerst naar de prijs te kijken..