Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stephaniexh schreef:Dit doet me aan iets denken. Toen ik 6 of 7 was, heb ik dit ook gedaan bij shetlanders. Ik beschouwde de dieren als mijn eigen pony's. Ik schaam me er nog kapot voor! Maar gelukkig was ik toen nog klein en had weinig verstand. En nog steeds niemand weet het. Ben trouwens ook niet van plan het nu nog te gaan vertellen want ik schaam me er echt voor!
mirjam1985 schreef:Bij ons is dit ook gebeurt alleen hebben wij de meisje betrapt
zodiacje schreef:mirjam1985 schreef:Bij ons is dit ook gebeurt alleen hebben wij de meisje betrapt
en toen?
Vertelde ze waarom ze het had gedaan?
Voor zover ik weet valt dit meer onder baldadigheid en eventueel vernieling dan mishandeling
maar goed de agent die de aangifte opnam
had waarschijnlijk niets geleerd over paardenhaar op de politieacademie
JobR schreef:Stephaniexh schreef:Dit doet me aan iets denken. Toen ik 6 of 7 was, heb ik dit ook gedaan bij shetlanders. Ik beschouwde de dieren als mijn eigen pony's. Ik schaam me er nog kapot voor! Maar gelukkig was ik toen nog klein en had weinig verstand. En nog steeds niemand weet het. Ben trouwens ook niet van plan het nu nog te gaan vertellen want ik schaam me er echt voor!
Maar je zet het nu wel zo op bokt zodat iedereen het kan lezen ?
linky schreef:Zeker weten dat de pony's het niet bij elkaar gedaan hebben?