Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sjolvir schreef:Wij nemen doorgaans vuilniszak met van die trektouwtjes mee, die past in je broekzak.
Als je paard dan mest stap je af, doet de zak er binnenste buiten omheen "kleit" de boel bij elkaar
en dan is het optioneel of je hem ergens in de berm leeg kiepert tussen de roosjes van de gemeente,
danwel in een heeeeeel soms aanwezige gemeente afval bak gooit.
Enigste probleem zijn de wegen zonder stoep/berm die druk zijn, aangezien ze je dan tijdens het opruimen proberen dood te rijden.

Hilli schreef:Volgens mij betekent het bord dat je verplicht een cap op moet bij het bemesten van de planten, als je verse mest gebruikt tenminste
Ik kan me de ergernis wel voorstellen, als telkens je hele straat vol ligt met mest en niemand de moeite neemt om het op te ruimen. Ook al is het relatief snel weg of plat, je moet er toch niet in gaan staan ofzo.
gelukkig zijn wij niet de enige die het bord ietwat vaag vinden. Een simpel 'Paard op de stoep, opruimen die poep' had beter geweest. Marit schreef:Hilli schreef:Volgens mij betekent het bord dat je verplicht een cap op moet bij het bemesten van de planten, als je verse mest gebruikt tenminste
Ik kan me de ergernis wel voorstellen, als telkens je hele straat vol ligt met mest en niemand de moeite neemt om het op te ruimen. Ook al is het relatief snel weg of plat, je moet er toch niet in gaan staan ofzo.gelukkig zijn wij niet de enige die het bord ietwat vaag vinden. Een simpel 'Paard op de stoep, opruimen die poep' had beter geweest.