Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ragdollcat schreef:Caira schreef:Jeetje wat een klap! Die voorste wagen heeft volgens mij een verdomd goede rem! Hoop dat alles voor de betrokkenen goed afloopt.
Ragdollkat, ik vind je reactie echt onzin, ongelukken gebeuren, ook met auto's fietsen en vliegtuigen, want ook wij blijven dieren
Vind je dat? vind je dat leuk dat er zulke dingen gebeuren?
Aukelizzy schreef:Caira schreef:Jeetje wat een klap! Die voorste wagen heeft volgens mij een verdomd goede rem!
Jolliegirl schreef:Jemig.. hoe kan een hoofdstel afschieten!?
tegenwoordig zijn dit soort dingen veel in trek.. maar men kan het niet doen zoals vroeger..
vroeger was die drukte er niet... vroeger waren de paarden niets anders gewent dan rustig voor de kar sjokken..
Vroeger was er geen asvalt/klinkers waar ze op konden uitglijden...
Wat zonde dat dit gebeurt is zeg!
Respect voor de koetsier met de tuiger.. dat toont echt gehoorzaamheid en kennis van zaken!
Zunzuncito schreef:Dat ziet er inderdaad akelig uit, maar ik denk dan.......een hoofdstel dat van een paard zijn hoofd af kan glijden, sorry, dat zijn ongelukken waar ik niet verantwoordelijk voor zou willen zijn. Hoe duidelijk ook wordt uitgelegd dat er logische redenen zijn dat dit bij friezen gebeurd, dan neem je daar je maatregelen voor...