Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NatasjavE schreef:PaysBas schreef:Dekhengst in spe
.
![]()
We zullen zien, we zullen zien.
Pletje heeft ook nog een mooie Negro uit een Elegant moeder.
pillow schreef:Elegant heeft een goedgekeurde zoon bij het IHW Dit is Pascal uit Ibamara keur pref. Zep x Uriant. Ik heb hier een volle zus van, Amara ster. Erg lief en leuk paard maar absoluut heel helder
stoffel schreef:pillow schreef:Elegant heeft een goedgekeurde zoon bij het IHW Dit is Pascal uit Ibamara keur pref. Zep x Uriant. Ik heb hier een volle zus van, Amara ster. Erg lief en leuk paard maar absoluut heel helder
bij dat soort clubjes zijn wel meer Elegant nakomelingen goed gekeurd, maar of dat nu echt goede aanvullingen zijn in het hengsten bestand vraag ik mij af.

stoffel schreef:pillow schreef:Elegant heeft een goedgekeurde zoon bij het IHW Dit is Pascal uit Ibamara keur pref. Zep x Uriant. Ik heb hier een volle zus van, Amara ster. Erg lief en leuk paard maar absoluut heel helder
bij dat soort clubjes zijn wel meer Elegant nakomelingen goed gekeurd, maar of dat nu echt goede aanvullingen zijn in het hengsten bestand vraag ik mij af.
eenitraM schreef:stoffel schreef:bij dat soort clubjes zijn wel meer Elegant nakomelingen goed gekeurd, maar of dat nu echt goede aanvullingen zijn in het hengsten bestand vraag ik mij af.
Maar Pascal is geen meerwaarde voor de Gelderse fokkerij. Hij is niet voor niets niet goedgekeurd bij het KWPN. Ik zou er niet mee dekken.
[***] schreef:Ik snap niet wat die Pascal hier weer in het topic doet. Vind er echt niks aan. Niet qua exterieur en al helemaal niet qua beweging en in de sport heeft hij ook niks laten zien.
Ik denk niet dat er nog een goede hengst van Elegant komt en dat hoeft ook niet want met ruim 600 nakomelingen is zijn invloed groot genoeg.