Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.... missyjj schreef:hallo allemaal. ik draai daar de manege en ben ook erg geschrokken helaas heeft steely dann het niet overleeft hij was op slag dood. de andere paarden makrn het na omstandig hede goed. zijn wel onrustig. de automobilist komt er weer boven op. er is contact geweest en heeft veel gebroken en.een hoofdwond. hoe de paarden ontsnapt zijn is een raadsel. het hek is niet kapot maar stond open. dit hek kan alleen met 3 mensen eraf gehaald worden. nalatigheid? om dat te lezen doet pijn! onze hekken zijn pas 4 jaar oud en worden steeds gecontroleerd. ik hoop dit nooit meer mee hoeven te maken. er is een onderzoek ingesteld hoe het kan.dat het hek niet kapot is alleen het stroondraad? expres gedaan?
Sterkte met het verlies van je paard.
missyjj schreef:hallo allemaal. ik draai daar de manege en ben ook erg geschrokken helaas heeft steely dann het niet overleeft hij was op slag dood. de andere paarden makrn het na omstandig hede goed. zijn wel onrustig. de automobilist komt er weer boven op. er is contact geweest en heeft veel gebroken en.een hoofdwond. hoe de paarden ontsnapt zijn is een raadsel. het hek is niet kapot maar stond open. dit hek kan alleen met 3 mensen eraf gehaald worden. nalatigheid? om dat te lezen doet pijn! onze hekken zijn pas 4 jaar oud en worden steeds gecontroleerd. ik hoop dit nooit meer mee hoeven te maken. er is een onderzoek ingesteld hoe het kan.dat het hek niet kapot is alleen het stroondraad? expres gedaan?

Lillian__ schreef:mensen kijken steeds minder goed uit, ze maken er nooit een probleem van totdat ze zelf onder een auto liggen dan kan de automobilist een rechtzaak verwachten volgens mij!
malloten zijn het.

missyjj schreef:hallo allemaal. ik draai daar de manege en ben ook erg geschrokken helaas heeft steely dann het niet overleeft hij was op slag dood. de andere paarden makrn het na omstandig hede goed. zijn wel onrustig. de automobilist komt er weer boven op. er is contact geweest en heeft veel gebroken en.een hoofdwond. hoe de paarden ontsnapt zijn is een raadsel. het hek is niet kapot maar stond open. dit hek kan alleen met 3 mensen eraf gehaald worden. nalatigheid? om dat te lezen doet pijn! onze hekken zijn pas 4 jaar oud en worden steeds gecontroleerd. ik hoop dit nooit meer mee hoeven te maken. er is een onderzoek ingesteld hoe het kan.dat het hek niet kapot is alleen het stroondraad? expres gedaan?
En als je op zo'n weg (80km neem ik aan) gewoon 80 rijd en het is pikdonker, dan kun je gewoon niet op tijd meer remmen. T is al een wonder dat hij er maar 1 heeft geraakt en niet meer. marijkedam schreef:Cayenne schreef:De andere paarden gingen er direct vandoor.
Klinkt net alsnof ze door zijn gereden na een ongeval....
nee, alle gekheid op een stokje.
Sterkte voor de gewonde man en de eigenaar van de paarden.
sandycove schreef:Ik kan er ook niet uit herleiden of die paarden los liepen. Dat deze man het echter heeft overleefd in zo'n wrak vind ik ongelofelijk. Wat ziet dit er heftig uit! Mocht het paard zijn ontsnapt dan vraag ik me dus af: Hoe moeilijk is het om er voor te zorgen dat de omheining gewoon pico bello in orde is?

sandycove schreef:Hoe moeilijk is het om er voor te zorgen dat de omheining gewoon pico bello in orde is?
Sees schreef:en wat voor omheining er ook staat, geen omheining is goed genoeg om een kudde (geschrokken) denderende paarden tegen te houden hoor.
Vippie schreef:sandycove schreef:Ik kan er ook niet uit herleiden of die paarden los liepen. Dat deze man het echter heeft overleefd in zo'n wrak vind ik ongelofelijk. Wat ziet dit er heftig uit! Mocht het paard zijn ontsnapt dan vraag ik me dus af: Hoe moeilijk is het om er voor te zorgen dat de omheining gewoon pico bello in orde is?
Misschien was de omheining pico bello in orde maar heeft een of andere grapjurk het hek open gezet (of draad open gedaan). Zal ook niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd namelijk
Dus even verder nadenken voor je de staleigenaar indirect beschuldigd van slecht onderhoud.
Huertecilla schreef:sandycove schreef:Hoe moeilijk is het om er voor te zorgen dat de omheining gewoon pico bello in orde is?
Ook mbt het loslaten door onverlaten.
Aangezien dat in NL veel voor lijkt te komen op grond van wat eigenaars en posters hier zeggen na zowat elk ongeval, hoort er nl. een deugdelijk slot op.