Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kosta schreef:Ik vind het een prachtig plan en hoop dat we dan aan deze kant van Brabant eens wat vaker de kampioenschappen krijgen, want nu wordt je niet vrolijk hoe ver we er soms voor moeten rijden. Hoewel de outdoor volgend jaar wel meer aan deze kant is.
Ze organiseren best veel hoor, je kunt er vaak naar een oefenspringwedstrijd, doen ze ook een competitie in. Volgens mij is er komend weekend ook al een indoor menwedstrijd. Ik vind het de mooiste manege hier in de buurt.

olijf schreef:midgie schreef:Maar hopen dat als ze er toch zoveel geld in gaan steken dat ze ook aan de paarden denken en niet alleen aan geld en zichzelf.
Dus b.v paddocks waar de paarden gewoon veel buiten kunnen en niet het grootste gedeelte van hun leven binnen moeten staan enz enz
Volgens mij zijn die er al hoor.
olijf schreef:midgie schreef:Maar hopen dat als ze er toch zoveel geld in gaan steken dat ze ook aan de paarden denken en niet alleen aan geld en zichzelf.
Dus b.v paddocks waar de paarden gewoon veel buiten kunnen en niet het grootste gedeelte van hun leven binnen moeten staan enz enz
Volgens mij zijn die er al hoor.
Weide is er ook, maar daar wil hij het hotel en andere dingen gaan bouwen voor zover ik heb gehoord