Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Huertecilla schreef:petraaken schreef:Ongeluk zit inderdaad in een klein hoekje.
Een serieus verwondende trap is zelfs met ijzers onder een hárde trap.
Een harde trap is een gerichte trap.
Een gerichte trap is nooit per ongeluk.
Meerdere trappen zijn met geen mogelijkheid per ongeluk
Johanna59 schreef:Als een paard je raakt, is het altijd bewust!
Ze weten precies hoe en waar ze je moeten raken. En ze doen het ook om redenen, die wij niet weten.
Heel erg voor het meisje (!!!!). Ook mijn jongste dochter is eens door een boos paard getrapt. Hij wist precies wat hij deed. Sommige paarden verdienen maar een ding. Als het ons eigen paard was geweest, was hij weg gebracht.
Johanna59 schreef:Als een paard je raakt, is het altijd bewust!
Ze weten precies hoe en waar ze je moeten raken. En ze doen het ook om redenen, die wij niet weten.
Heel erg voor het meisje (!!!!). Ook mijn jongste dochter is eens door een boos paard getrapt. Hij wist precies wat hij deed. Sommige paarden verdienen maar een ding. Als het ons eigen paard was geweest, was hij weg gebracht.
angela1977 schreef:Johanna59 schreef:Als een paard je raakt, is het altijd bewust!