Meisje zwaargewond door trappen van paard in Asse

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

Re: Meisje zwaargewond door trappen van paard in Asse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 14:12

Hopelijk komt de vrouw/meisje er toch nog bovenop... meerdere trappen is niet niks..

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 14:15

Angela schreef:
Hopelijk komt de vrouw/meisje er toch nog bovenop... meerdere trappen is niet niks..

Inderdaad, zelf heb ik eens een heel zacht tikje meegekregen van een voorhoef en dat gaf al een bult... kun je nagaan als er voluit getrapt wordt...

Johanna59

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 14:44

Als een paard je raakt, is het altijd bewust!
Ze weten precies hoe en waar ze je moeten raken. En ze doen het ook om redenen, die wij niet weten.
Heel erg voor het meisje (!!!!). Ook mijn jongste dochter is eens door een boos paard getrapt. Hij wist precies wat hij deed. Sommige paarden verdienen maar een ding. Als het ons eigen paard was geweest, was hij weg gebracht.

paafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 14:49

Wat een naar bericht.. Ik ben zelf eens twee keer in mijn rug geslagen door een paard die gericht naar mijn paard sloeg, alleen ik stond er tussen. Gelukkig heb ik er niks aan overgehouden maar een ongeluk zit in een klein hoekje.. Veel sterkte aan dit "meisje" toegewenst....

abberdeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 15:17

Beterschap voor het meisje:)

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 15:23

Beterschap voor deze vrouw, hopelijk komt ze er weer snel bovenop!

Ik ben wel benieuwd naar haar verhaal maar waarschijnlijk zullen we die niet horen.

HorsexxDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:20

Dat is zo jammer ik wens haar en haar familie en vrienden HEEEELLLL veel beterschap!!!!1

|( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:14

Huertecilla schreef:
petraaken schreef:
Ongeluk zit inderdaad in een klein hoekje.

Een serieus verwondende trap is zelfs met ijzers onder een hárde trap.
Een harde trap is een gerichte trap.
Een gerichte trap is nooit per ongeluk.
Meerdere trappen zijn met geen mogelijkheid per ongeluk :)*

ze kan ook in de box gewoon bijvoorbeeld even het waterbakje schoonzijn gaan maken..
paard schrikt en wil de box uit ze valt en word ondersteboven gelopen..

vetrapt zijn of wat dan ook...

meerdere trappen wil niet zeggen dat paard meerdere malen gericht trapt.. als je op de grond ligt heeft die al 4 paar hoeven..

een vriendin was met hoeven uitkrabben bezig paard tilde lomp zijn voet op of sloeg na vleig.. schampte alleen maar.. toch ahd ze haar hele wang/oog dik en blauw terwijl ze het de volgende ochtend pas door had.. dat het dik en blauw was.. deed niet eens zeer die schamp.. leek wel of ze een boxwedtrijd had gedaan ofzo..

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:26

4 paar hoeven? Gelukkig niet, ik ken een slungel die met zijn 2 paar hoeven al met regelmaat geen raad weet :=

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:45

zozo das niet zo best
en dan mag ik een paard niet corrigeren wat naar me uithaald en niet op een bepaalde stal komen. terwijl dat paard ook al iemands arm heeft gebroken. Ik wens deze vrouw... veel sterkte

ivaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:44

Wat erg ! Sterkte !!!

Tja het kan gebeuren ... Het blijven wilde levende wezens die niet kunnen zeggen ga weg of ietsik denk wel dat ze niet geheel onschuldig is want een paard schopt niet zomaar zo vaak achter elkaar ....

ivaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:55

Johanna59 schreef:
Ze weten precies hoe en waar ze je moeten raken. En ze doen het ook om redenen, die wij niet weten.
Heel erg voor het meisje (!!!!). Ook mijn jongste dochter is eens door een boos paard getrapt. Hij wist precies wat hij deed. Sommige paarden verdienen maar een ding. Als het ons eigen paard was geweest, was hij weg gebracht.

Wat een nare opmerking !!
Als jij wat doet verdien je toch ook niet gelijk maar 1 ding

En alleen een houding van een mens kan al een nare situatie uitlokken ,
Vaak zijn wij ons daar niet bewust van !!
Als nog vind ik het een rot opmerking !!! Zo ga je niet met paarden om het blijven levende wezens beter gezegt wilde levende wezens

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:10

Johanna59 schreef:

Haha wat een onzin weer zeg!!
Er zijn ook sommige mensen die maar een ding verdienen en daar lopen er ook nog genoeg van vrij rond of komen na een poosje weer vrij!

Vind het wel een vaag stukje zonder inhoudt over de situatie van het ongeval,nu lijkt het net alsof het paard bewust de 21jarige vrouw aanvalt uit het niks,terwijl er vast meer achter zit en nee dan speculeer ik niet dat die oorzaak bij de vrouw zou zitten maar er zijn zoveel redenen of situatie's te bedenken.
Vandaar dat het beter is nieuws te plaatsen die volledig is en anders in de toekomst misschien even wachten met plaatsen totdat er meer informatie over een ongeval bekend is!

Sterkte en beterschap voor de 21jarige vrouw !!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:43

Ongeluk zit idd in een klein hoekje. Zo heb ik een tijd terug ook een behoorlijke trap gekregen van een paard.

Denk niet dat paarden het altijd gemeen bedoelen.

jolin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 06:53

Wat erg, beterschap voor de 21 jarige.

Johanna 59, wat een onzin schrijf je hier naar mijn idee!

angela1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 12:32

Is er al iets meer bekend over het 'meisje' en over de toedracht? Ik hoop iig dat ze er bovenop komt!!!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 12:36

angela1977 schreef:
Johanna59 schreef:

tja...wat een onzin...ik ben al meer dan 30 jaar vrij intensief met verschillende paarden bezig en misschien 1x getrapt.En dat was omdat ik iets moest verzorgen wat pijn deed....heel normaal dat zo een paard trapt dan.
Er zullen rotzakken bijzitten maar ik maak ze niet mee hoor.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 13:36

Nou heb er wel een paar in het verleden meegemaakt naar je trappen als je wil opstijgen of opzadelen wat daar dan ook de reden van was.

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 00:42

Wat een naar bericht ik hoop dat ze snel opknapt van haar verwondingen en niet bang wordt voor paarden.

AnneH_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 13:31

Jeetje, weer zo een naar bericht...

Ben toch wel benieuwd wat er nu is gebeurd
en nog belangrijker! hoe het nu met het meisje gaat?!