Rolf-Goran Bengtsson en Ninja La Silla winnen EK springen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Rolf-Goran Bengtsson en Ninja La Silla winnen EK springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-11 19:38

De eerste berichten zijn dat zowel Eric als Utascha ongedeerd zijn.

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:59

Cayenne schreef:
De eerste berichten zijn dat zowel Eric als Utascha ongedeerd zijn.

Dat is fijn om te horen: ik werd echt even misselijk toen ik die val zag: de nek van dat paard klapte op zo'n on-natuurlijke manier dubbel! :\

Ik vond het ook echt jammer van Gerco Schröder. Het leek wel een herhaling van de landenwedstrijd: Zo zuur!

Het was wel leuk om Gotha en Coupe de Coeur weer in actie te zien! :) 2 Van mijn favoriete paarden.

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:41

Ik vind zowiezo het commentaar van beide dames voor zowel eurosport als voor de NOS slecht. Ik hoor liever het commentaar bij de duitse uitzendingen. Daar hoor je tenminste ook welk ras enzo het is.
Verder erg jammer voor Gerco maar vond het ook wel een klein beetje stom van hem. De val van Erik en Utascha zag er naar uit. Gelukkig zijn paarden flexibel genoeg en kon Erik snel genoeg wegkomen zonder dat de paardebenen hem raakten.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:48

Lees net het verslag op de knhs site em reactie van Erik, hij denkt zelfs aan stoppen nu... :=

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:54

Ik lees het idd.. das wel een heel radicale beslissing na zo'n val. K denk dat hij nu vooral heel emotioneel is en daarom zoiets zegt. Maar goed, we zullen zien.

Lievelucje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:15

ah ik gun het Rolf-Göran, m.i. 's werelds beste ruiter, zeker wel. Heel jammer van Gerco dat je zelfs met een fout marge toch nog die 8 strafpunten moet laten noteren. Gevalletje landenwedstrijd:)
Laatst bijgewerkt door Lievelucje op 18-09-11 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:16

rowo schreef:
Ik lees het idd.. das wel een heel radicale beslissing na zo'n val. K denk dat hij nu vooral heel emotioneel is en daarom zoiets zegt. Maar goed, we zullen zien.

Het zijn niet allemaal Hugo Simons. geb. 1942 ;)

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 08:06

Ja dat commentaar van Anita mijn tenen krulden er weer van. Belangrijke informatie als de afstamming van het paard wordt dan niet gemeld. Je hoort duidelijk dat ze alles van een papiertje moet lezen. Steen en been heb ik me er aan geergerd. tweede manche heb ik niet meer gezien hadden ze dat nog uitgezonden?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 09:15

ceasario schreef:
rowo schreef:

Het zijn niet allemaal Hugo Simons. geb. 1942 ;)

Hehe nee dat weet ik. Maar toch vreemd dat hij na zo'n val ineens hier mee komt. Okee, we weten niet of hij al langer met het idee liep.

Overigens vond ik het paard van Nick Skelton ook lekker springen zeg. T is wel niet moeders mooiste, maar die kan er ook zeker over.

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 20:58

Het zat Nederland dit EK niet mee, maar toch gun ik het hem echt van harte, hij presteerd altijd god maar dan altijd minder op een EK of WK. Na het zilver in Hong Kong is hem dit gegunt!