Het diertje zou uiteindelijk natuurlijk toch wel doodgaan maar het blijft sneu.
Vind het ook een beetje apart dat de man er gewoon maar bij bleef staan zonder te helpen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Zoiets komt niet vaak voor, aldus paardengedragswetenschapper Machteld van Dierendonck uit Stroe.
Zelfs de ***ganzen wagen zich niet binnen dezelfde draadjes als de dames.
_Lorette_ schreef:Mijn merrie jaagt bewust op duiven, omdat die altijd op haar brokken azen (en als het even kan zoveel mogelijk van haar voer jatten). Op concours moet ik niet de pech hebben dat er duiven in de bak zitten, want daar stormt ze op af en ze probeert die beesten dan een tik te geven. (Gevolg: ik en lezer krom van het lachen, proef de mist in.) De vogels zijn altijd sneller, dus ik maak me er eigenlijk niet druk om. Als ze er echt 1 te pakken zou krijgen, dan had ik dat wel heel sneu gevonden, vooral als 'ie nog zou leven.
suuzepuus schreef:_Amigo schreef:Ach jo zo is de natuur
Als een hongerige vos een pony pakt praat je denk ik anders...
Dat is eerder de natuur dan dit!!
. Pony's zijn net een maatje te groot voor een vos. Vossen zullen zich meer bij kippen, duiven, fazanten, ratten, dat soort werk houden.
. Ja echt helemaal opengereten (nee wij hebben geen vossen). En ik heb haar tijdens het uitmesten van stal eens achter 2 zwanen aan zien gaan. Gewoon spelen en stoer doen. Zwanen waren gezond en na herhaaldelijk te hebben te dreigen hebben ze toch maar besloten te vluchten.
Tja 1000 kilo is niet niks als dat op je af komt stormen. Cayenne schreef:Zoiets komt niet vaak voor, aldus paardengedragswetenschapper Machteld van Dierendonck uit Stroe.
funnyhorses schreef:Nou zeg,het wel kunnen fotograveren maar niet ingrijpen?![]()
Ik neem de paarden niks kwalijk maar dat diegene niks deed wel,walgelijk om gewoon te staan toekijken en dan plaatjes ervan te schieten!

sarabande schreef:Cayenne schreef:Zoiets komt niet vaak voor, aldus paardengedragswetenschapper Machteld van Dierendonck uit Stroe.
Het wordt tijd dat Machteld weer eens naar een ver land gaat om naar kuddes paarden te gaan kijken, net zoals de vorige keer toen ze ontdekte dat paarden kuddedieren zijn en daarna opeens de titel paardengedragswetenschapper (levert veel op als letterspel) aangemeten kreeg.
Helemaal mee eens. Wat een geneuzel in de ruimte. Er staan in dit topic alleen al voorbeelden te over waaruit je kan opmaken dat het best vaker voorkomt.