anky met haar western, zzzoooo gaaf!
hellaas was het eten een beetje duur.
maar nu heb ik wel ff mooi de oude school van mijn moeder gezien!
i
horse eventing Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paula1990 schreef:Jammer dat ik er niet bij kon zijn door vakantie in Tenerife, maar volgend jaar ga ik zeker weer!!
Natascha schreef:ik vond het jammer dat ik niet op vrijdag kon komen ivm het mennen. We zijn op zaterdag geweest en hebben leuke en minder leuke dingen gezien. Ik vond Pignon een verwaand mannetje met zijn demonstratie "god schiep de mens om over de dieren te heersen". Haididdilieho neighbour. Fries Jauke was mijn persoonlijke favoriet. Heerlijk relaxt dier wat totaal zonder dwang zijn kunsten uitvoerde en het publiek nog een knuffel uitdeelde ook
Had dus ook weinig puf om nog echt iets te gaan bekijken, tijd tussen door gebruikt om even lekker te zitten. Moet zeggen dat ik de loungebank in de bokt stand ook echt enorm gemist heb! Dat is zo'n heerlijk plekje altijd om even bij te kletsen met mensen en even gewoon lekker te hangen, dus die moet er volgend jaar zeker weer bij! pebbels75 schreef:iemand foto's gemaakt van de lipizaner??