Horse Event: een mooi jubileum

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

deboer11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:31

het was echt geweldig!!!!!
anky met haar western, zzzoooo gaaf!
hellaas was het eten een beetje duur.
maar nu heb ik wel ff mooi de oude school van mijn moeder gezien! /3 /3 /3
i <3 horse eventing

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 19:11

Foto's doen het bij mij ook niet.

Plaatje1990

Re: Horse Event: een mooi jubileum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:27

Jammer dat ik er niet bij kon zijn door vakantie in Tenerife, maar volgend jaar ga ik zeker weer!!

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 13:10

Paula1990 schreef:
Jammer dat ik er niet bij kon zijn door vakantie in Tenerife, maar volgend jaar ga ik zeker weer!!

Dat lijkt me toch geen slecht alternatief ;)

Ben Zondag geweest en heb er echt van genoten!
Vond alleen de spaanse act van vader en zoon niet zo, was niet echt in het kader van 'happy atlete' voor mijn gevoel.

Maar volgend jaar zeker weer! :D

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 13:11

ik vond het jammer dat ik niet op vrijdag kon komen ivm het mennen. We zijn op zaterdag geweest en hebben leuke en minder leuke dingen gezien. Ik vond Pignon een verwaand mannetje met zijn demonstratie "god schiep de mens om over de dieren te heersen". Haididdilieho neighbour. Fries Jauke was mijn persoonlijke favoriet. Heerlijk relaxt dier wat totaal zonder dwang zijn kunsten uitvoerde en het publiek nog een knuffel uitdeelde ook :D

Sani

Re: Horse Event: een mooi jubileum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 14:56

Ik vond het een geweldige drie dagen!

Heb zeker genoten van alles wat ik heb gezien en gehoord. :)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 16:06

Natascha schreef:
ik vond het jammer dat ik niet op vrijdag kon komen ivm het mennen. We zijn op zaterdag geweest en hebben leuke en minder leuke dingen gezien. Ik vond Pignon een verwaand mannetje met zijn demonstratie "god schiep de mens om over de dieren te heersen". Haididdilieho neighbour. Fries Jauke was mijn persoonlijke favoriet. Heerlijk relaxt dier wat totaal zonder dwang zijn kunsten uitvoerde en het publiek nog een knuffel uitdeelde ook :D

Thanks! :D

Horse Event is met 3 demo's op een dag toch heel anders dan als je als bezoeker gaat. Doordat ik zondag Llevado mee zou nemen heb ik ook nog eens slecht geslapen, werd iedere keer piekerend wakker hoe ik het ging doen met vervoer, welke ring, knuffelen naderhand, Jauke mee met Vado's demo of toch niet, Llevado mee met Jauke's demo of toch niet enz. Zoveel dingen om over na te denken dat ik overdag al moe was voor de dag uberhaupt begon :O Had dus ook weinig puf om nog echt iets te gaan bekijken, tijd tussen door gebruikt om even lekker te zitten. Moet zeggen dat ik de loungebank in de bokt stand ook echt enorm gemist heb! Dat is zo'n heerlijk plekje altijd om even bij te kletsen met mensen en even gewoon lekker te hangen, dus die moet er volgend jaar zeker weer bij!
Verder wel heel gezellig gehad, veel mensen weer eens gezien en nieuwe contacten gelegd, altijd leuk, zo'n groot paarden evenement!

Annebu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:16

Otte001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 20:39

Ik ben vorig jaar de eerste keer geweest en vond het geweldig. Dit jaar tweede keer .... en viel toch een beetje tegen.
Veel shows zijn bijna hetzelfde als vorig jaar. Er was wel meer western en bitloos dan vorig jaar dan vond ik wel fijn omdat ik mij daarin de laatste tijd meer interesseer.
De 2lazy7ranch vond ik verrassend.

Een tip voor de organisatie: soms zijn het de kleine dingen die het doen: Wij zijn op vrijdag geweest en na twee uur in de auto wilden we graag met een kop koffie starten bij La Place. Maar deze was afgehuurd voor de dag en we konden alleen koffie en eten krijgen op het middengebied. Deze stands konden de toevloed van mensen niet echt aan.... gelukkig was het droog weer want anders waren een heleboel mensen niet blij geweest in de regen buiten te moeten zitten.

Maar volgend jaar ga ik toch een keertje overslaan :j