MandyR schreef:Sommige mensen zullen het ooit leren _Dune_.Het is hier niet de vraag OF het weer gebeurd maar WANNEER.
Inderdaad... wanneer gaat ze hier weer mee verder

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Dune_ schreef:Jammer dat niet bekend mag worden om wie het gaat, aangezien er al eerder een soort van inzameling voor deze mevrouw is geweest.
Onbegrijpelijk dat ze dit weer doet...
Eirikur schreef:Wendy_Komen schreef:Mag ik vragen wat de mods met deze boktgebruiker nu gaan doen?
Hoogstwaarschijnlijk niets. Er zijn meerdere - bewezen - mafkezen actief op Bokt. Zolang deze zich alleen IRL misdragen, maar zich in de topics op Bokt keurig aan de regeltjes houden, kunnen ze hier naar hartelust hun gang gaan. Dat ze ondertussen wel Bokt afschuimen naar potentiële slachtoffers en deze via het PB-verkeer in de val trachten te lokken maakt niet uit, want PB's zijn nu eenmaal privé en het beheer wijst verantwoordelijkheid daarvoor van de hand.
_Dune_ schreef:kwakernoot schreef:Was dat niet toen op SBS6 om Totilas in Nederland te houden? Denk dat het de bedoeling was om het lekker in M der eigen zak te stoppen
Toen ook inderdaad, maar daarvoor is er ook een inzameling geweest voor een verwaarloosd paard. (niet via tv)
zwijnenstal schreef:waarom dan dit news item plaatsen,wat mag er dan wel overgezegd worden
alleen dingen in de trand van goh wat erg,goh wat zielig........
geerke schreef:Wat vreselijk dit....waar is het misgegaan?
Heeft niemand dit zien aankomen?Dieren worden toch niet van de een op andere dag mager?
Ik neem toch aan dat er op een manege meerdere mensen rondlopen die dit zien gebeuren?
Die vind ik dan net zo schuldig.
Arme K....voor de tweede x in de steek gelaten...(zo beter?)
geerke schreef:Wat vreselijk dit....waar is het misgegaan?
Heeft niemand dit zien aankomen?Dieren worden toch niet van de een op andere dag mager?
Ik neem toch aan dat er op een manege meerdere mensen rondlopen die dit zien gebeuren?
Die vind ik dan net zo schuldig.
Arme K....voor de tweede x in de steek gelaten...(zo beter?)
Dana01 schreef:hmm het netjes zeggen mag blijkbaar niet?
in dat geval is het toch gvd niet te geloven dat zo iemand de gresn overgaat en het gewoon weer flikt, ik snap niet dat niemand daar een eind aan maakt
BraveSpots schreef:Dana01 schreef:en de modjes maar supersnel alle verwijzingen verwijderen, en madame plaatst zelf berichten
Zou dat ook een verwijzing zijn?
Benieuwd wat desbetreffend persoon nog meer te vertellen heeft dan foto's. Je wordt namelijk niet zomaar uit je manege gezet natuurlijk.