Och wat sneu, en nog zo jong! Was een prachtige hengst, KMD: heeeeeel veel sterkte, je hebt een moedige beslissing genomen in belang van Drum. Dikke knuffel!
Drum was zo'n mooie hengst. Ben er stil van. Ik hoop dat de tranen over een tijd plaats maken voor de mooie herinneringen aan hem, Drum zal niet snel vergeten worden. Door bokt niet, door de tinkerwereld niet, en vooral door jou niet. Sterkte!
Mefista
Geplaatst: 07-09-11 17:30
Kon het even niet geloven. Wat verschrikkelijk! Ontzettend veel sterkte voor de mensen om Drum. Het was een fantastische hengst! Hij zal voor altijd wel een plekje in mijn hart en gedachte blijven houden.
Stephannie7
Geplaatst: 07-09-11 17:32
Nogmaals heel veel sterkte!! Hij zal nog lang voortleven in zijn nakomelingen!
Suelza
Geplaatst: 07-09-11 17:33
Rust zacht, lieve Drum... Ik hoorde al dat het aan het aflopen was, maar toch denk je 'zo'n stoer paard bokst zich er wel weer doorheen'... Hij heeft genoeg gebokst, game over...
Het ga je goed, grote stoere man!
Naat, heel veel sterkte, maar natuurlijk ook alle andere mensen van het Balingehof Monya&John, Dorien en alle andere meiden sterkte gewenst...
Hij zal gemist gaan worden...
ansje325
Geplaatst: 07-09-11 17:43
Soms zou je willen dat het altijd gisteren bleef, omdat vandaag alles zo anders is..................
Bah wat een vervelend bericht, krijg er kippevel van. Heel veel sterkte met dit verlies.
Naborah
Geplaatst: 07-09-11 17:49
Wat een verlies... prachtig paard, prachtige Tinker met een leven dat hij niet beter had kunnen wensen. Heel veel sterkte voor de eigenaresse met dit grote verlies.
Andola
Geplaatst: 07-09-11 17:50
R.I.P. lieve stoere Drum. Wat ga jij gemist worden door Naat en alle anderen.
Jij leeft voort in jouw mooie dochter Floxely, waar we elke dag weer van mogen genieten.
Naat en alle anderen heel veel sterkte gewenst.
Jayney
Geplaatst: 07-09-11 17:53
Wat een enorm verlies. Echt een hele moedige beslissing, respect daarvoor
Heel veel sterkte
Drum leeft voor in zijn kinderen en kleinkinderen. Rust zacht.
_Patrick_
Geplaatst: 07-09-11 17:58
Enorm verlies, Drum het ga je goed op de mooie groene weides Je hoeft nu geen pijn meer te hebben omdat je vrouwtje een moedig besluit heeft genomen en haar eigen gevoel even aan de kant te zetten voor jou daar heb ik echt respect voor Naat en alle betrokkene heel veel sterkte toegewenst
Angeliekje
Geplaatst: 07-09-11 17:59
Jeetje wat een verlies in onze tinkerwereld.... Mooie Drum....
Heel veel sterkte gewenst met dit grote verlies....